Nieuw aangeschaft
Bep schreef:Pieter Steinz - Lezen etcetera (overzichtswerk literatuur, 500 p., E. 9,95, aanrader).
Coetzee - Portret van een jongeman
Gontsjarow - Oblomov
(elk E. 5 actie rainbow pockets)
Nietzsche - De geboorte van de tragedie.
Ben van plan alles van Nietzsche te lezen, in chronologische volgorde.
Gontsjarow is echt de moeite waard. Een man die nooit uit zijn bed kwam !
Rutger
Oblomov van Gontsjarov heb ik jaren terug gelezen.
Ik vond het nogal een in saaie stijl verpakt intrigerend gegeven.
Toch een goed boek.
Ik vond het nogal een in saaie stijl verpakt intrigerend gegeven.
Toch een goed boek.
Rutger schreef:Bep schreef:Pieter Steinz - Lezen etcetera (overzichtswerk literatuur, 500 p., E. 9,95, aanrader).
Coetzee - Portret van een jongeman
Gontsjarow - Oblomov
(elk E. 5 actie rainbow pockets)
Nietzsche - De geboorte van de tragedie.
Ben van plan alles van Nietzsche te lezen, in chronologische volgorde.
Gontsjarow is echt de moeite waard. Een man die nooit uit zijn bed kwam !
Rutger
-
WilV schreef:Een vrolijk makende stapel vakantieaankopen;
Het ongrijpbare meisje van Mario Vargas Llosa
Groeten
Willeke
Goede keuze, las ik in Peru (het land van de schrijver) was in dezelfde wijk waar het in het begin zich afspeelt (verder speelt het zich ook in Parijs, Londen, Madrid en Tokyo af) en las lekker vlot door.
-
Vandaag gekregen: Vrouwen die met vuur spelen van Stieg Larsson. Het tweede deel van een trilogie; het eerste deel had ik eind juli al gekregen en met veel genoegen gelezen. Heel erg goede en spannende thriller. Ik stond vanavond al even te bladeren en het boek greep me meteen! Maar het mag nog even wachten: ik ben nu een boek voor mijn Leesuitdaging aan het lezen en Wampie ligt nog te wachten....
Groetjes,
Joanazinha
Groetjes,
Joanazinha
-
En weer twee boeken het huis binnengehaald...... Ik ging vandaag wat spullen naar de Kringloopwinkel brengen en dan moet ik altijd even langs de vele uitgestalde boeken lopen. Ik ben nu thuisgekomen met 2 boeken van Tami Hoag: Dubbelspel en Doodsengel, beiden hardcover en zo goed als nieuw. Totaalprijs: 5 euries.
Ik heb inmiddels een doos op zolder gezet van boeken die ik vind, bijvoorbeeld op meetings van bookcrossing of die ik uit de dozen en tassen met boeken vis die ik regelmatig krijg en die ik ooit nog een keer wil lezen en daar gaan deze voorlopig even in. Iedere keer wanneer er een plekje in mijn boekenkast vrijkomt (ahum) komt daar een boek uit die doos in...... Zo probeer ik me toch te beheersen en eerst de wat oudere boeken uit mijn kast te lezen en niet direct de allernieuwste aanwinsten
. Maarre..... dat lukt niet altijd hoor! En trouwens, boeken zoals die van Stieg Larsson die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, gaan die doos helemaal niet in. Die krijgen een plekje bij mijn 'personal/permanent collection'.
Joanazinha
Ik heb inmiddels een doos op zolder gezet van boeken die ik vind, bijvoorbeeld op meetings van bookcrossing of die ik uit de dozen en tassen met boeken vis die ik regelmatig krijg en die ik ooit nog een keer wil lezen en daar gaan deze voorlopig even in. Iedere keer wanneer er een plekje in mijn boekenkast vrijkomt (ahum) komt daar een boek uit die doos in...... Zo probeer ik me toch te beheersen en eerst de wat oudere boeken uit mijn kast te lezen en niet direct de allernieuwste aanwinsten

Joanazinha