Lycos stopt ermee! Update 10 augustus 2011
Even uitleggen
Je hebt de SITE en het FORUM
Alle gedichten zijn naar de nieuwe poezieSITE overgezet zie: http://POEZIE-leestafel.info
Het PoezieFORUM zijn we nog mee bezig. Die vriend is aan het kijken of alle berichten die nu op dit forum staan (bij de poezie), overgezet kunnen worden naar het nieuwe poezieforum. Dat is heel onzeker of dat lukt. Waarschijnlijk lukt het niet maar dan is het in ieder geval wel geprobeerd.
Vandaar ook dat ik nog niet gemeld had dat er een nieuw forum is omdat er nog niets op geplaatst kan worden bij de dichters.
De SITE en het FORUM staan los van elkaar.
De poezieSITE is nu overgezet naar de webhost Strato en we gebruiken in het vervolg het computerprogramma Joomla.
Het FORUM 'huur' ik bij messageboard.nl, dat heeft niets met de site of Strato te maken. Het FORUM staat los van de SITE.
De linken van het forum naar de site en andersom heb ik zelf geplaatst. (Daardoor leek het alsof het forum en de site bij elkaar hoorden maar dat is dus niet zo.)
Die vriend gaat nu proberen of hij het poeziegedeelte van dit FORUM over kan zetten naar het nieuwe FORUM.
Alle gedichten en recensies van poeziebundels etc die op de SITE stonden zijn overgezet.
Dat was onze grootste zorg omdat de SITE bij LYcos staat en Lycos stopt.
Vanaf 28 januari worden alle BOEKrecencies en alles wat daarbij komt overgezet van de oude SITE naar de nieuwe site.
Als dat klaar is,dan is er
- een aparte poeziesite http://www.POEZIE-leestafel.info en
- een aparte boekensite http://www.leestafel.info.
Elke SITE krijgt ook een eigen FORUM.
Dus de poezie en de boeken komen helemaal los van elkaar te staan.
Dit is gedaan omdat de site veel te groot werd en er nauwelijks en/of met heel veel moeite nog iets bij geplaatst kon worden.
Ook een apart poezieforum en boekenforum maakt alles veel overzichtelijker.
Als er nog vragen zijn dan 'hoor' ik het wel.
Marjo vroeg of mijn leestafelmail opgeheven werd.
ja en nee.
Voor de poezie heb ik nu een apart mailadres poezie@poezie-leestafel.info
De mailadressen die ik had kan ik wel overzetten maar alle berichten die daar in stonden namen ze niet over. Vandaar dat ik alle mails moest leeghalen en uit moest splitsen op poeziemail en boekenmail.
Die mailadressen dettie@leestafel.info etc. worden de mailadressen voor de boekensite.
Dettie[/i]
Je hebt de SITE en het FORUM
Alle gedichten zijn naar de nieuwe poezieSITE overgezet zie: http://POEZIE-leestafel.info
Het PoezieFORUM zijn we nog mee bezig. Die vriend is aan het kijken of alle berichten die nu op dit forum staan (bij de poezie), overgezet kunnen worden naar het nieuwe poezieforum. Dat is heel onzeker of dat lukt. Waarschijnlijk lukt het niet maar dan is het in ieder geval wel geprobeerd.
Vandaar ook dat ik nog niet gemeld had dat er een nieuw forum is omdat er nog niets op geplaatst kan worden bij de dichters.
De SITE en het FORUM staan los van elkaar.
De poezieSITE is nu overgezet naar de webhost Strato en we gebruiken in het vervolg het computerprogramma Joomla.
Het FORUM 'huur' ik bij messageboard.nl, dat heeft niets met de site of Strato te maken. Het FORUM staat los van de SITE.
De linken van het forum naar de site en andersom heb ik zelf geplaatst. (Daardoor leek het alsof het forum en de site bij elkaar hoorden maar dat is dus niet zo.)
Die vriend gaat nu proberen of hij het poeziegedeelte van dit FORUM over kan zetten naar het nieuwe FORUM.
Alle gedichten en recensies van poeziebundels etc die op de SITE stonden zijn overgezet.
Dat was onze grootste zorg omdat de SITE bij LYcos staat en Lycos stopt.
Vanaf 28 januari worden alle BOEKrecencies en alles wat daarbij komt overgezet van de oude SITE naar de nieuwe site.
Als dat klaar is,dan is er
- een aparte poeziesite http://www.POEZIE-leestafel.info en
- een aparte boekensite http://www.leestafel.info.
Elke SITE krijgt ook een eigen FORUM.
Dus de poezie en de boeken komen helemaal los van elkaar te staan.
Dit is gedaan omdat de site veel te groot werd en er nauwelijks en/of met heel veel moeite nog iets bij geplaatst kon worden.
Ook een apart poezieforum en boekenforum maakt alles veel overzichtelijker.
Als er nog vragen zijn dan 'hoor' ik het wel.
Marjo vroeg of mijn leestafelmail opgeheven werd.
ja en nee.
Voor de poezie heb ik nu een apart mailadres poezie@poezie-leestafel.info
De mailadressen die ik had kan ik wel overzetten maar alle berichten die daar in stonden namen ze niet over. Vandaar dat ik alle mails moest leeghalen en uit moest splitsen op poeziemail en boekenmail.
Die mailadressen dettie@leestafel.info etc. worden de mailadressen voor de boekensite.
Dettie[/i]
Dank je Dettie en Sorry dat ik je lastig viel!
Maar A-B dat kon ik wel bekijken en ik dacht dus kwestie van tijd,maar nu zei je dat deel klaar was.
Vandaar mijn vraag.
Je krijgt en die vriend van mij de prijs vrijwilliger van het jaar!
Met wie gaan we dat dat voordragen???????
O dan had ik dat niet hier moeten zetten!
Manja
Maar A-B dat kon ik wel bekijken en ik dacht dus kwestie van tijd,maar nu zei je dat deel klaar was.
Vandaar mijn vraag.
Manja
Manja Croiset schreef:Dank je Dettie en Sorry dat ik je lastig viel!
Vandaar mijn vraag.
Ja, A-B op het nieuwe forum, dat klopt, maar dat had ik zelf gedaan. Dat moet er misschien weer af als die vriend het gaat proberen over te zetten.
Wel heel lief maar om eerlijk te zijn doe je mij daar geen plezier mee. Ik sta liever niet in de belangstelling. Mijn geschenk is dat alles straks goed werkt en jullie er plezier in hebben. Dat is al méér dan genoeg.
Dettie
Dan laten we het bij woorden,daar is leestafel ook voor bestemd voor de kracht van de woorden.
Ik zou niet weten waarvoor ik het zou verdienen,maar ik zou een lintje ook weigeren.
Obama staat zijn speech te houden, daar is hij dan een donkere president van de VS,maar om één of andere reden geen emoties en bij de vrijlating van Nelson Mandela stroomden de waterlanders.
O stoppen: Manja ,wordt te politiek.
Goed Ode aan Odett(i)e en denk dat Pieter tzt wel een mooi passend gedicht zal/kan schrijven.
Ik dat niet,dat weet je.
Manja met een diepe buiging.
Ik zou niet weten waarvoor ik het zou verdienen,maar ik zou een lintje ook weigeren.
Obama staat zijn speech te houden, daar is hij dan een donkere president van de VS,maar om één of andere reden geen emoties en bij de vrijlating van Nelson Mandela stroomden de waterlanders.
O stoppen: Manja ,wordt te politiek.
Goed Ode aan Odett(i)e en denk dat Pieter tzt wel een mooi passend gedicht zal/kan schrijven.
Ik dat niet,dat weet je.
Manja met een diepe buiging.
Lycos heeft kennelijk de deur al dichtgedaan, ik kan niet meer op de site komen. Gisteren dacht ik nog dat het een tijdelijk iets was maar vandaag krijg ik weer deze melding
Beveiligde verbinding mislukt
webhosting.lycos.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
Het certificaat verloopt op 25-1-2009 0:59.
Dus geen nieuw themaboek meer en zo. Sorry
Gelukkig is alles opgeslagen en die vriend is druk bezig met de boekenkant. Volgens mij gaat het erg mooi worden.
Dettie
Beveiligde verbinding mislukt
webhosting.lycos.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
Het certificaat verloopt op 25-1-2009 0:59.
Dus geen nieuw themaboek meer en zo. Sorry
Gelukkig is alles opgeslagen en die vriend is druk bezig met de boekenkant. Volgens mij gaat het erg mooi worden.
Dettie
Hee wat raar dat gesloten forum. Ik zie dat niet. Zal eens bij messageboard kijken wat zij te melden hebben.
De site zelf is niet uit de lucht maar ik kan er niets meer op plaatsen.
Hebben jullie het trouwens over de nieuwe site of de oude site?
Dettie
De site zelf is niet uit de lucht maar ik kan er niets meer op plaatsen.
Hebben jullie het trouwens over de nieuwe site of de oude site?
Dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 26 Jan 2009, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had zo al een vermoeden, Marjo, maar zoals ik al zei, begin ik zowat overal spoken te zien en groene mannetjes.
.
Gisterenavond en vanmorgen kon ik al helemaal niet meer op het forum.
Nu dus weer.
mira

Gisterenavond en vanmorgen kon ik al helemaal niet meer op het forum.
Nu dus weer.
mira
Laatst gewijzigd door mira op 26 Jan 2009, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Marjo schreef:Dat slotje staat er echt wel hoor, naast de icoontjes voor 'nieuw bericht' en 'gelezen'..op het beginblad.
Onderaan staat "Nieuwe berichten" met oranje symbool, "Geen nieuwe berichten" met wit symbool, en "Forum gesloten" met slot ernaast, dat klopt, Marjo. Maar wanneer je de itemlijst bekijkt erboven, zie je geen enkel item met een slot naast. Alleen items met wit of oranje symbool van open item. Het forum is echt niet gesloten hoor.
Rutger
De 'verhuizing' is aangevraagd, geen idee wanneer die werkelijk plaats zal vinden.
Met vallen en opstaan leer ik het programma. De ene keer denk ik ja, nu begrijp ik het om de andere keer te denken, ik leer het nooit!
Soms frustratie alom dus en soms blij dat iets gelukt is.
De boekensite staat in de startblokken, alles wat op de site stond is overgenomen en nu is het wachten op het bericht van Strato dat we toegang hebben, zodat alles ook daarwerkelijk op de nieuwe site geplaatst kan worden.
Ik ben nu het poëzieforum aan het inrichten. Het kon dus niet automatisch omgezet worden helaas. Dat krijg je als je iets 'huurt' dan kan je niet bij de bron van het forum komen.
Bij de dichters die ik op het nieuwe forum heb gezet komt op het oude forum een slotje te staan (mira!
) met een link naar het nieuwe forum.
Maar... het komt goed allemaal.
Groetjes
Dettie
Met vallen en opstaan leer ik het programma. De ene keer denk ik ja, nu begrijp ik het om de andere keer te denken, ik leer het nooit!
Soms frustratie alom dus en soms blij dat iets gelukt is.
De boekensite staat in de startblokken, alles wat op de site stond is overgenomen en nu is het wachten op het bericht van Strato dat we toegang hebben, zodat alles ook daarwerkelijk op de nieuwe site geplaatst kan worden.
Ik ben nu het poëzieforum aan het inrichten. Het kon dus niet automatisch omgezet worden helaas. Dat krijg je als je iets 'huurt' dan kan je niet bij de bron van het forum komen.
Bij de dichters die ik op het nieuwe forum heb gezet komt op het oude forum een slotje te staan (mira!

Maar... het komt goed allemaal.
Groetjes
Dettie
-