De cover van het boek Dubbelspel verwijst al direct naar de inhoud: twee identieke gezichten die volledig elkaars spiegelbeeld zijn. In het verhaal gaat het over Sasha en Anoek, een eeneiige tweeling; uiterlijk hetzelfde, maar innerlijk totaal verschillend. Anoek is de bitcherige zus; Sasha de lievige. Na een heftige ruzie hebben ze elkaar al zes jaar niet gesproken en Sasha is dan ook behoorlijk verbaasd wanneer Anoek ineens weer bij haar op de stoep staat.
Lees verder http://www.leestafel.info/conny-regard
Conny Regard - Dubbelspel
-
Re: Conny Regard - Dubbelspel
Ondanks dat het boek tegenvalt, de cover is wel heel mooi, vind ik.
Dettie
Dettie
Die andere titels trekken ook niet direct. Het klinkt toch wel erg boeketachtig.
Het onderhavige boek ook denk ik.
Het onderhavige boek ook denk ik.
Of ik dit een mooi boek vind, weet ik niet. Het verhaal klinkt niet heel origineel. Is het een chicklit?
-
Klopt, is een chicklit, net als haar twee vorige boeken. Ik denk inderdaad niet dat het iets voor jullie is, Marjo en Annemarie
. Ik vind chicklits af en toe heerlijk weglezen maar na eentje duik ik vaak meteen weer in een thriller, ter compensatie denk ik
.

Heeeeeel af en toe gaat een chicklit er best in. Maar niet te vaak.
ja dat heb ik ook, heeeeel af en toe heb ik zin in zo'n boek, hoewel ik dan toch eerder naar Joop ter heul zal grijpen of zoiets.
Dettie
Dettie