Gilles Leroy - Zola Jackson

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Gilles Leroy - Zola Jackson

Berichtdoor Annemarie » 29 Mar 2012, 17:36

Een prachtig verhaal over een vrouw die het zichzelf niet altijd makkelijk maakt maar ondanks alles enorm lief kan hebben.

Lees meer: http://www.leestafel.info/gilles-leroy

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Gilles Leroy - Zola Jackson

Berichtdoor Marjo » 29 Mar 2012, 18:31

Vast zo'n boek dat je niet echt trekt, maar als je het dan toch leest alleen maar meevalt!

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Gilles Leroy - Zola Jackson

Berichtdoor Annemarie » 29 Mar 2012, 19:05

Dit is echt zo'n onverwacht mooi boek. Het sprak me van tevoren al aan hoor omdat ik dol ben op mooie verhalen over mens en dier. Maar dit verhaal is nog veel meer dan dat.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Gilles Leroy - Zola Jackson

Berichtdoor Dettie » 29 Mar 2012, 19:41

En ik wil dan gelijk weten hoe het afloopt. Overleven ze het of komen ze om of, of, of.

Zeitoun gaat ook over Katherina én honden die achtergelaten zijn waar ook iemand voor probeert te zorgen. Heel mooi ook.

Net wat Marjo zegt. Als je de flaptekst leest denk je nou nee, maar als je jouw recensie leest denk je dat valt dan weer mee.

Dettie

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Gilles Leroy - Zola Jackson

Berichtdoor Annemarie » 29 Mar 2012, 20:00

En wederom........zeg ik niet hoe het afloopt.

Deze vrouw heeft gewoon niemand meer. Alleen haar hond. Als ze gered zou worden maar haar hond achter moet laten dan zou ze helemaal niemand meer hebben. Ze doet het zelf hoor, mensen afstoten, maar zo is ze nu eenmaal.

Wat zo knap is aan dit boek is dat het maar een pagina of 150 telt en daarbij ook nog klein van formaat is. En toch is het verhaal zo groot en compleet.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten