Amanda Hodgkinson - Britannia Road 22
Amanda Hodgkinson - Britannia Road 22
In 1946 arriveren de Poolse Silvana en haar zoon Aurek in Engeland. Ze zijn op weg naar Janusz, de echtgenoot van Silvana en vader van Aurek. De oorlog is voorbij en het gezin zal eindelijk weer herenigd worden. Janusz heeft een huisje voor zijn gezin gehuurd en dit opgeknapt. Alles is gereed voor een nieuwe start.
Prachtig boek en wat een mooie cover.
Lees meer: http://www.leestafel.info/amanda-hodgkinson
Prachtig boek en wat een mooie cover.
Lees meer: http://www.leestafel.info/amanda-hodgkinson
Laatst gewijzigd door Annemarie op 17 Feb 2012, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Amanda Hodgkinson - Britannia Road 22
ja, schitterende cover! Daar viel ik ook al op.
Je verslag nodigt erg uit moet ik zeggen en ik ben natuurlijk vreselijk benieuwd wat het geheim is van Silvana.
Orlando geeft inderdaad vaak mooie boeken uit en het is erg prettig dat ze (altijd?) informatie over de schrijver en leesclubvragen er bij voegen.
Het is dat ik staaaapels te lezen heb liggen maar anders zou ik vragen of ik het ook kan lezen. Bewaar het nog maar even
Dettie
Je verslag nodigt erg uit moet ik zeggen en ik ben natuurlijk vreselijk benieuwd wat het geheim is van Silvana.
Orlando geeft inderdaad vaak mooie boeken uit en het is erg prettig dat ze (altijd?) informatie over de schrijver en leesclubvragen er bij voegen.
Het is dat ik staaaapels te lezen heb liggen maar anders zou ik vragen of ik het ook kan lezen. Bewaar het nog maar even

Dettie
Hoi Dettie.
Het geheim van Silvana is......Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over
Geef maar een gil als je het boek wil lenen. Dan stuur ik het jouw kant op.
Groetjes,
Annemarie
Het geheim van Silvana is......Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over

Geef maar een gil als je het boek wil lenen. Dan stuur ik het jouw kant op.
Groetjes,
Annemarie
he jammer dat je het niet verklapt! 
Ik zal tzt gillen...
Dettie

Ik zal tzt gillen...
Dettie
Ik kreeg te horen dat jij dit boek had, Annemarie, (en dat ik het dus niet kreeg) en toen was ik al jaloers...
Sorry Marjo ;(
Ik mis ook nog een paar recensie-boeken dus wie weet staan die nu bij jou op de plank en dan ben ik ook jaloers.
Maar ook jij mag het lenen hoor.
Ik mis ook nog een paar recensie-boeken dus wie weet staan die nu bij jou op de plank en dan ben ik ook jaloers.
Maar ook jij mag het lenen hoor.
Ik heb ook meegedaan aan een prijsvraag waarbij ik het boek kan winnen... wie weet... :-D
Dettie
Dettie
-
Ik ben dit boek nu aan het lezen. Ik had met Kerst van Orlando een drietal boeken gekregen met een brief erbij: kerstkadootje omdat ze blij waren met mij als recensent. Leuk toch? Ik blij met de mooie boeken. Nu kreeg ik vorige week een vriendelijk mailtje waar de recensies bleven
. Blijken alle drie de boeken toch gerecenseerd te moeten worden..... dus die liggen nu bovenop de nog te lezen stapel
.

haha tja, voor wat, hoort wat
.
Dettie

Dettie
Ik kreeg met de mail een drukproef van een boek, en ook daar willen ze wel graag een bespreking!!
Ik moet dus ofwel een pak papier 'verspillen' ofwel van het scherm lezen...
Ik moet dus ofwel een pak papier 'verspillen' ofwel van het scherm lezen...
Tegenwoordig vraag ik ook papieren recensieboeken aan nadat ik ook een boek in pdf toegestuurd kreeg.
Ik vergeet ook onmiddellijk dat ik het toegestuurd kreeg omdat ik het boek niet zie liggen.
Van het scherm lezen vind ik verder heel akelig. Een boek heeft zijn eigen plek. Een boek lees je op de bank, in de tuin, in je hangmat, in bed, niet achter je computer.
Soms ben ik bang dat we op het laatst allemaal met zo'n plastic doosje in on hand zitten te lezen, bah. Geen lekkere lucht meer van een
nieuwe boek en alvast even bladeren en voelen. *Zucht* het leven van een echte boekenlezer kan zwaar zijn
Ik vergeet ook onmiddellijk dat ik het toegestuurd kreeg omdat ik het boek niet zie liggen.
Van het scherm lezen vind ik verder heel akelig. Een boek heeft zijn eigen plek. Een boek lees je op de bank, in de tuin, in je hangmat, in bed, niet achter je computer.
Soms ben ik bang dat we op het laatst allemaal met zo'n plastic doosje in on hand zitten te lezen, bah. Geen lekkere lucht meer van een
nieuwe boek en alvast even bladeren en voelen. *Zucht* het leven van een echte boekenlezer kan zwaar zijn

Ik voel met je mee...
Overigens ben ik bang dat ik ze ook vergeet, dus ik maak nu meteen een nieuw mapje!
Overigens ben ik bang dat ik ze ook vergeet, dus ik maak nu meteen een nieuw mapje!
-
Ik heb het boek uit. Mijn slotconclusie over dit boek:
'Een overweldigend en monumentaal debuut die door de prettige schrijfstijl ook nog eens een genoegen is om te lezen. '
zie: http://www.leestafel.info/amanda-hodgkinson
Joanazinha
'Een overweldigend en monumentaal debuut die door de prettige schrijfstijl ook nog eens een genoegen is om te lezen. '
zie: http://www.leestafel.info/amanda-hodgkinson
Joanazinha
Het blijft leuk om twee recensies te lezen over hetzelfde boek. Ieder haalt er toch uit wat het meeste opviel, aansprak, met ze deed...
Dettie
Dettie
Mooi verslag Joanazinha! Leuk om te lezen dat jij ook zo genoten hebt van dit boek.
-
Ja, ik vond het een prachtig boek! Zoals deze mogen ze me altijd in mijn maag splitsen om een verslag over te schrijven
.

Ik kwam leestafel tegen op facebook...
en wat schreven ze over Leestafel op Facebook?
Dettie
Dettie
Er staat een link naar een mooie recensie van dit boek...
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”