Wat ik zelden doe... dit recensieboek heb ik niet uitgelezen, in het verslag staat waarom.
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/nemon
Dettie
Nemon - Goldfarb
Nemon - Goldfarb
Laatst gewijzigd door Dettie op 16 Feb 2010, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dettie schreef:In een interview staat iets over een eerder boek van deze man maar dat is nergens te vinden.
Zou er niet The game (Het spel ) van Neil Strauss mee bedoeld worden? Dat boek heb ik zo'n vier jaar geleden gelezen... wat een stelletje sukkels, zeg. My goodness!!! Volgens mij kwam Nemo daar in voor, maar ik weet het niet zeker meer. Boek snel verdrongen.
Laatst gewijzigd door Ellen op 17 Jan 2010, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
"Great Spirit, help me to never judge my neighbour until I have walked a mile in his moccasins."
(Lakota saying)
(Lakota saying)
Ik zie nu mijn antwoord aan Ellen, raar antwoord
Nemon is de schrijver en Goldfarb is de titel van het boek.
Ellen, jij schrijft dat er een Nemo in het boek Het spel voorkwam, maar dat zal dan wel een romanfiguur zijn en ook de laatste N ontbreekt aan zijn naam.
dettie
die ebzig is boeken in het archief te plaatsen en zodoende dit boek weer tegenkwam.

Nemon is de schrijver en Goldfarb is de titel van het boek.
Ellen, jij schrijft dat er een Nemo in het boek Het spel voorkwam, maar dat zal dan wel een romanfiguur zijn en ook de laatste N ontbreekt aan zijn naam.
dettie
die ebzig is boeken in het archief te plaatsen en zodoende dit boek weer tegenkwam.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”