'Een mediterrane chicklit' staat er op de flap.
De mediterranee komt er niet in voor, wel drie in Nederland wonende Turkse vriendinnen, Bahar (27), Arzu 28, en Yelda (31) die elke eerste zondag van de maand bij elkaar komen om hun oksels, benen maar ook de schaamstreek te laten harsen. Tijdens het harsen bespreken ze hun leven.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/senay-oezdemir
Dettie
Senay Özdemir - De harsclub (debuut)
Senay Özdemir - De harsclub (debuut)
Laatst gewijzigd door Dettie op 13 Nov 2009, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een debuut, dus ja ik vind het terecht, ook al heeft ze al veel geschreven en een eigen blad.
Heel veel journalisten staan op de Debutantenlijst dus waarom zij niet? Maar echt literair kan je het boek van Özdemir niet noemen. Maar ik vind dit jaar veel boeken niet echt goed. Er zijn er maar een handjevol waarvan je zegt ja, dat boek is echt wat. Maar dat is dan nog altijd mijn mening, ben benieuwd wat de jury uiteindelijk kiest.
Ik ben trouwens nu wel een mooi debuut aan het lezen dat (nog) niet op de lijst staat.
Dettie
Heel veel journalisten staan op de Debutantenlijst dus waarom zij niet? Maar echt literair kan je het boek van Özdemir niet noemen. Maar ik vind dit jaar veel boeken niet echt goed. Er zijn er maar een handjevol waarvan je zegt ja, dat boek is echt wat. Maar dat is dan nog altijd mijn mening, ben benieuwd wat de jury uiteindelijk kiest.
Ik ben trouwens nu wel een mooi debuut aan het lezen dat (nog) niet op de lijst staat.
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”