Stine Jensen: Dokter Jazz (debuut)

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
EvaW
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 Jan 2010, 11:39
Locatie: Den Haag

Berichtdoor EvaW » 07 Aug 2010, 12:03

Nou ik heb Dokter Jazz eindelijk ook gelezen. Het las als een trein, maar het deed me weinig. Zoals eerder hier opgemerkt snap ik niet waar ze met het verhaal heen wil. Het blijft allemaal vrij oppervlakkig en het lijkt wat onsamenhangend.
Ik moet nog 1 boek van de debutantenshortlist lezen, maar dit is zeker niet mijn favoriet (verre van).

Dettie
Site Admin
Berichten: 44097
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 07 Aug 2010, 12:49

Als ik het goed heb moet je Ellen Heijmerikx nog lezen.

Het boek van jensen vond ik ook niet goed. Wat vind jij van Dolly Eva?
Ik begreep haar functie in het hele boek niet zo, ja ze zoekt uit wat die oom precies deed maar waarom ze rondborstig en wulps moest zijn en redactrice terwijl met de laatste verder niets gedaan werd... het is mij een raadsel. Zie jij eventueel een reden hiervoor?

Dettie

EvaW
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 Jan 2010, 11:39
Locatie: Den Haag

Berichtdoor EvaW » 24 Aug 2010, 20:00

Helaas kan ik je niet meer vertellen over de functie van Dolly. Dat rondborstige en wulpse werd wel iedere keer aangehaald, maar wat het er nu precies toe doet? En waarom ze nu zo nieuwsgierig is naar de achtergrond van haar oom? Bovendien leidde het volgens mij allemaal nergens toe, dat was ook waar ik mee bleef zitten na het uitlezen van het boek.

Ik moet trouwens het boek van Baeten Gronda nog lezen, maar dat gaat nog wel lukken. Ben benieuwd, dan daarna eens bepalen wat mijn favoriet is. Gaan er nog leestafellezers naar de uitreiking?

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 24 Aug 2010, 22:45

Ja zeker!


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten