Rinus Spruit - De verlossing van Jacob Smallegange

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Rinus Spruit - De verlossing van Jacob Smallegange

Berichtdoor Dettie » 28 Mar 2022, 14:44


Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Rinus Spruit - De verlossing van Jacob Smallegange

Berichtdoor Renate » 01 Apr 2022, 15:20

Klinkt leuk.
De aalscholver op de voorplaat neemt me ook voor het boek in. Tijdens onze laatste vakantie heb ik er heel wat gefotografeerd.

Ik zou me bijna met Gerard verwant gaan voelen, hoewel ik niet zo rusteloos m'n huis wil verlaten. Eerder het tegendeel

NelDr
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 Apr 2021, 21:22

Re: Rinus Spruit - De verlossing van Jacob Smallegange

Berichtdoor NelDr » 29 Apr 2022, 12:49

Leuk zo'n titel die voor tweeërlei uitleg vatbaar is. En interessante info over verloskunde en sterfte vroeger. De hoofdpersoon Gerard en zijn alter ego Smallegange zijn allebei sneue types die geen mens kwaad doen. Sterker nog ze verlangen naar menselijk contact. Je zou ze zo tegen kunnen komen bij Man zoekt Hond. Gerard zal ongetwijfeld weer een kat nemen in de nabije toekomst. Dat is tenminste de oplossing die hij bedacht heeft voor Smallegange.

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Rinus Spruit - De verlossing van Jacob Smallegange

Berichtdoor Renate » 29 Apr 2022, 20:11

De bibliotheek in Den Haag heeft het en ook bibliotheek Vlietstreek heeft het. Bij de laatste kan ik het gratis reserveren, want het staat niet bij mij in Rijswijk. In Den Haag moet ik voor het boek in de Centrale bibliotheek zijn en ik weet niet wanneer ik daar weer naar toe zal gaan. Veel herinneringen aan m'n vader.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten