Eigentijdse kerstvertellingen
Lees de recensie: http://www.leestafel.info/diverseauteurs
Evert van der Veen
Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen
Re: Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen
Dit is heel verwarrend. Ik ken al een boek met precies dezelfde titel, en dat gaat niet over kerstmis, maar over de oorlog!
Re: Robert Alberdingk Thijm en Joost Röselaers (samenst.) - Kom vanavond met verhalen
Ja ik zat er ook al op te kijken, er rinkelde bij mij ook een belletje van 'ik ken die titel al ergens van'
Dettie
Dettie
-
Waar je aan denkt is geen boek maar het gedicht van Leo Vroman over de tweede wereldoorlog.
Ja! Dat is het Evert! Prachtig gedicht overigens.
Dettie
Dettie
Het is wel degelijk een boek. Vol met verhalen en gedichten. Ik heb het ergens boven staan.
ja ik geloof je onmiddellijk, maar bij mij rinkelde het belletje door het gedicht van Vroman met dezelfde titel.
Dettie
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”