Gary Shteyngart - Kleine Mislukkeling

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Gary Shteyngart - Kleine Mislukkeling

Berichtdoor Dettie » 10 Dec 2014, 14:08

In dit boek beschrijft Shteyngart de herinneringen aan zijn jeugdjaren en zijn moeizame weg naar volwassenheid. Hij wordt geboren op 5 juli 1972 in Leningrad, het huidige Sint Petersburg, als Igor Shteyngart. Als Igor zeven jaar is, krijgen zijn ouders toestemming om naar Amerika te emigreren en zijn naam verandert van Igor in Gary, dit om zijn status van Russische immigrant achter zich te kunnen laten.

Lees verder http://www.leestafel.info/gary-shteyngart

Ria

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Gary Shteyngart - Kleine Mislukkeling

Berichtdoor berdine » 10 Dec 2014, 14:35

Het lijkt erop dat dit een ander soort boek is dan "Handboek voor de Russische debutante". Daar kwam ik echt niet doorheen. Dat was vette Amerikaanse humor, waar ik niet eens om kon glimlachen. Maar of ik nou zin krijg om dit boek van hem te gaan lezen? Ik ben bang van niet. :(

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Gary Shteyngart - Kleine Mislukkeling

Berichtdoor Dettie » 10 Dec 2014, 14:49

Ik heb het boek in huis en ik vind het erg moeilijk lezen omdat het is erg complex is.
Gelukkig wilde Ria het lezen en recenseren want ik gunde mezelf te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten.
Op zich is het wel een bijzonder verhaal maar complex. Als je het toch wil lezen dan stuur ik het naar je.

Dettie

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Gary Shteyngart - Kleine Mislukkeling

Berichtdoor berdine » 10 Dec 2014, 15:08

Dank je, maar nee. Ik ben er een beetje huiverig voor.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten