Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Dettie » 06 Apr 2014, 11:05

Het bekende boek dat veel ophef veroorzaakte

Zie http://www.leestafel.info/marlo-morgan

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Marjo » 06 Apr 2014, 11:29

Ik heb het toen gelezen, maar herinner me er niets meer van. Dit was geen herdruk? Het lag gewoon al jaren in je kast?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Dettie » 06 Apr 2014, 11:52

Het staat onderaan de recensie, jubileumeditie november 2012 32e druk, 1e druk 1995 maar dat je dat niet ziet
kan ik me voorstellen, zou er zelf ook niet op letten.
Ik kreeg het een tijdje geleden toegestuurd door de uitgever dus het lag niet jaren in de kast maar ik had er al wel
veel over gehoord. Ik voelde me eventjes bekocht dat de reis niet echt was maar toen dacht ik kom op, je vond het
boek mooi en nu je dit weet zou het minder mooi zijn? Niet dus, het blijft mooi.

Dettie

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Annemarie » 06 Apr 2014, 14:01

Wat een bijzondere ervaring!

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor berdine » 06 Apr 2014, 18:42

Jé, heb je dat nu pas gelezen? Ik heb het destijds gelezen en ik vond het ook erg mooi. Ik vond het op het laatst wel onlogisch en tegenstrijdig, dat verzamelen van die spullen b.v. Het was voor mij dan ook geen verrassing toen bleek dat het niet waargebeurd was.

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Annemarie » 06 Apr 2014, 18:49

Wel heel jammer inderdaad dat het niet waargebeurd is. Maar goed, iemand zou het misschien zo meegemaakt kunnen hebben en dat is ook een mooi idee.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Marlo Morgan - Australië op blote voeten

Berichtdoor Dettie » 06 Apr 2014, 20:15

berdine schreef:Jé, heb je dat nu pas gelezen? Ik heb het destijds gelezen en ik vond het ook erg mooi. Ik vond het op het laatst wel onlogisch en tegenstrijdig, dat verzamelen van die spullen b.v. Het was voor mij dan ook geen verrassing toen bleek dat het niet waargebeurd was.


ja dat verbranden van al haar spullen aan het begin verraste me, dat leek me nu niets voor Aboriginals en
ook dat verzamelen was bizar. Zo tegenstrijdig met het naar de natuur leven, het klopte niet.
Maar toch had ik even zoiets van, wel potver, toen het niet waar bleek, maar er zit zoveel moois in het verhaal, het
geeft eigenlijk niet.

Dettie


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten