Katie Fforde: De kunstminnaar

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Marjo

Katie Fforde: De kunstminnaar

Berichtdoor Marjo » 28 Dec 2004, 22:56

Lekker tussendoortje, een zwijmelboek.

Zo af en toe wil ik even zwijmelen met een leuke roman. Katie Fforde schrijft die. Het is een soort veredelde bouquet..
De vrouwelijke hoofdpersoon ontmoet al op de eerste bladzijde de man waarvoor ze ongetwijfeld gaat vallen, en die ze ook zal krijgen. Maar eerst is er een andere man in het spel, en volgen er allerlei misverstanden..
Dit alles speelt tegen de achtergrond van het opzetten van een kunstgalerie ergens in de buurt van Bristol. Daar moeten de schilderijen van een Ierse schilder komen hangen. Een onderneming die niet van een leien dakje gaat, maar natuurlijk ook prima uitpakt.
Ach ja, je weet het allemaal wel, maar toch is het leuk om te lezen.

Marjo

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 29 Dec 2004, 13:15

Wat dacht je marjo, Jasper Fforde schrijft leuk ik neem nu maar een boek van Katie? ;)

Bernadet

Marjo

Berichtdoor Marjo » 30 Dec 2004, 10:36

Ik ken Katie Fforde al langer, lees al haar boeken. Ik heb geen idee of Jasper familie is, ik vroeg het me ook af.

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 28 Jan 2005, 16:40

Marjo ik heb je verslag hier gezet. het is te kort om te plaatsen. Niet dat dat erg is maar het komt dan heel lelijk op de site te staan.

Bernadet
Laatst gewijzigd door Dettie op 23 Aug 2005, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

leeuwin

Berichtdoor leeuwin » 02 Okt 2006, 22:17

Van de week heb ik dit boek aangeschaft, kostte toch maar 7.95, leuk weglees boek, alleen nog niet uit

ps.: in m'n profiel kan ik nergens m'n website link kwijt, ik heb geen optie om dat ergens in te voeren

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 03 Okt 2006, 09:10

leeuwin schreef:ps.: in m'n profiel kan ik nergens m'n website link kwijt, ik heb geen optie om dat ergens in te voeren

Als je hierboven op profiel klikt dan zie je als het goed is een hele lijst verschijnen.

ICQ Nummer:
AIM Naam:
MSN Messenger:
Yahoo Messenger:
Website:
Interesses:
Geslacht:
Onderschrift:

Daar staat dus website bij en daar kan je je website adres invullen.
Anders kan je je website adres even aan mij doorgeven dan vul ik dat wel voor je in.

Groetjes
Bernadet

leeuwin

Berichtdoor leeuwin » 03 Okt 2006, 12:54

hoi bernadet, ik heb "Website: " dus niet staan tussen "Yahoo Messenger:" en "Woonplaats:"

Ik stuur ff een pmmetje

cecile

Berichtdoor cecile » 12 Okt 2007, 22:31

In mijn boekenkast staan ook een rits boeken van Katie FForde.Inderdaad heerlijke wegleesboeken met grappige personages en leuke humor.Ik vind haar latere boeken wel wat minder leuk.Cécile. :P

Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”