Lekker tussendoortje, een zwijmelboek.
Zo af en toe wil ik even zwijmelen met een leuke roman. Katie Fforde schrijft die. Het is een soort veredelde bouquet..
De vrouwelijke hoofdpersoon ontmoet al op de eerste bladzijde de man waarvoor ze ongetwijfeld gaat vallen, en die ze ook zal krijgen. Maar eerst is er een andere man in het spel, en volgen er allerlei misverstanden..
Dit alles speelt tegen de achtergrond van het opzetten van een kunstgalerie ergens in de buurt van Bristol. Daar moeten de schilderijen van een Ierse schilder komen hangen. Een onderneming die niet van een leien dakje gaat, maar natuurlijk ook prima uitpakt.
Ach ja, je weet het allemaal wel, maar toch is het leuk om te lezen.
Marjo
Katie Fforde: De kunstminnaar
Marjo ik heb je verslag hier gezet. het is te kort om te plaatsen. Niet dat dat erg is maar het komt dan heel lelijk op de site te staan.
Bernadet
Bernadet
Laatst gewijzigd door Dettie op 23 Aug 2005, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
leeuwin schreef:ps.: in m'n profiel kan ik nergens m'n website link kwijt, ik heb geen optie om dat ergens in te voeren
Als je hierboven op profiel klikt dan zie je als het goed is een hele lijst verschijnen.
ICQ Nummer:
AIM Naam:
MSN Messenger:
Yahoo Messenger:
Website:
Interesses:
Geslacht:
Onderschrift:
Daar staat dus website bij en daar kan je je website adres invullen.
Anders kan je je website adres even aan mij doorgeven dan vul ik dat wel voor je in.
Groetjes
Bernadet
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”