even een korte indruk achterlaten

Leden stellen zich voor
bonheur
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 Jul 2012, 17:37

even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor bonheur » 21 Jul 2012, 17:55

Goedemiddag iedereen,

Ik ben sinds 5 minuten lid van jullie forum. Ik kom uit Vlaanderen, ik ben 45 jaar en heb twee mooie dochters die ondertussen bijna volwassen zijn. Ik en mijn vriendin zijn gek van literatuur. Nederlandstalige en Franstalige literatuur zijn niet weg te denken uit ons dagelijks leven. Sinds kort ben ik ook zelf beginnen schrijven, iets wat me heel veel voldoening geeft. Is het allemaal technisch perfecte poëzie? Ik twijfel er heel heel sterk aan, maar het komt wel uit het hart.....

Ik hoop hier veel informatie over literatuur te vinden en een kritische blik op mijn schrijfsels (als dit van toepassing is ) zodat ik kan groeien als lezer en als schrijver. Niet om beroemd te worden, dat laat ik aan anderen over, maar wel om voldoening te blijven vinden in de taal, mijn taal, onze taal.....

Zo, dat is in het kort wie ik ben en waarom ik hier ben....

Tot gauw forum en aan iedereen een heel mooi en zacht weekend gewenst.
:rainbow1:

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Lezer100 » 21 Jul 2012, 21:24

Alvast welkom bonheur.

Ik denk wel dat jullie hier veel interessante dingen zullen vinden. Voor poëzie is er een apart forum (er staat een link in het Forumoverzicht), waar je opnieuw moet registreren.
Lezer100

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Dettie » 21 Jul 2012, 21:51

Welkom bonheur

Wat literatuur betreft is er veel te vinden op Leestafel. Dit forum is verbonden met de site http://www.leestafel.info daar is alles wat overzichtelijker te zien dan hier op het forum.

We hebben inderdaad ook een poëziesite en -forum maar daar gebeurt verder niets meer mee. Er worden nog wel eens wat recensies van dichtbundels geplaatst en schoolkinderen vragen om uitleg maar verder ligt het daar stil wegens gebrek aan tijd.

Hopelijk heb je het naar je zin hier.

Dettie

Marianka
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 Aug 2012, 16:21

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Marianka » 24 Aug 2012, 22:40

Goedenavond,

Ik ben gister eigenlijk bij toeval op de site geraakt, vanwege een boek, maar het lijkt me toch wel erg leuk, hoewel ik niet zo veel tijd heb om te lezen als ik zou willen, terwijl ik er dol op ben.
Ik ben 57 jaar, getrouwd en heb twee schatten van kinderen, een jongen en een meisje.
Wat boeken betreft heb ik een brede interesse, ik vind heel veel genres leuk. Ik hou wel van afwisseling. Al heb ik een speciale voorkeur voor levensverhalen en dan nog het liefst over adellijke figuren uit vroeger tijden.

Groetjes,
Marianka

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Lezer100 » 25 Aug 2012, 08:44

Welkom Marianka.
Lezer100

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Dettie » 25 Aug 2012, 10:09

Welkom Marianka.

Ken je het boek van Ileen Montijn - Leven op stand 1890-1940
Mijn verslag is hier te lezen http://www.leestafel.info/ileen-montijn erg leuk boek vond ik dat.

Groetjes
Dettie

Marianka
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 Aug 2012, 16:21

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Marianka » 27 Aug 2012, 22:23

Hoi Dettie,

Ik heb geloof ik een fout gemaakt door een te persoonlijke mail te sturen.
Verkeerde knop dus. Sorry. Het moet algemeen blijven heb ik intussen uit de regels begrepen.
Dus nogmaals bedankt voor de recensie van "Leven op stand"van Ileen Montijn, wat mij dus ook een heel leuk boek lijkt.

Groetjes,
Marianka

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: even een korte indruk achterlaten

Berichtdoor Dettie » 27 Aug 2012, 22:48

je kunt me altijd een persoonlijke mail sturen hoor. Het was juist een heel leuke mail vind ik.

Leven op stand is echt een heel leuk boek en als je het te pakken kunt krijgen zou ik het zeker gaan lezen.

Groetjes
Dettie


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten