Voorstellen - Vaughn

Leden stellen zich voor
Vaughn
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 Okt 2009, 17:42
Locatie: Limburg

Voorstellen - Vaughn

Berichtdoor Vaughn » 18 Okt 2009, 17:59

Hallo iedereen,


ik ben Vaughn (is Nickname ;) ) ben een jongeman van 17 jaar, en woon in hartje Limburg, en ben van jongs af aan al een grote boeken- en schrijfliefhebber.

Hobby's zijn o.a.; lezen, schrijven, wandelen in de natuur, films kijken, boeken verzamelen, enik ben een erg grote dierenvriend.

Mijn favoriete genre in de boeken- zowel als de filmwereld is thriller en horror.
Aantal favoriete auteurs van het moment zijn: Dean Koontz, Harlan Coben, Thomas Harris, Tess Gerritsen en Michael Robotham.


Daarnaast heb ik kort geleden ook nog een eigen boeken- en schrijversforum opgericht, waarvan de link als het goed is in mijn profiel en/of onderschrift te vinden is. ;) Wij zijn al een erg uitgebreid, veel omvattend, maar vooral gezellig forum met van alles om over te kletsen, en veel interessante informatie over boeken, auteurs, verwachte titels, recensies en nog veel meer.


Nou, dit was het wel zo'n beetje. :P

Vragen? - Shoot!


Groetjes,

Vaughn

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 18 Okt 2009, 20:03

Nou, jij doet veel, je hebt tenminste veel hobby's! En dan ook nog school neem ik aan!?
Leuk dat je de kant van de jongeren hier komt versterken!
Ik van mijn kant hoor graag wat jongeren zoal lezen, dus ik hoop dat je vaak van je zult laten horen!

Vaughn
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 Okt 2009, 17:42
Locatie: Limburg

Berichtdoor Vaughn » 20 Okt 2009, 18:29

Bedankt Marjo! :D

Op mijn forum kun je sowieso een hele goede indruk krijgen van alles wat ik en de anderen lezen. :D


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten