Even voorstellen

Leden stellen zich voor
Gast

Even voorstellen

Berichtdoor Gast » 12 Apr 2009, 19:26

Hallo, ik ben Agnes, 46 jaar en ik lees al mijn leven lang heel veel boeken. Vroeger was ik meer van de romans, maar tegenwoordig ook thrillers, fantasy (eigenlijk alleen Robert Jordan), waargebeurde verhalen, studieboeken over waar ik op dat moment maar net geinteresseerd ben, nou ja, van alles.

Lezen is een soort levensbehoefte. Een dag niet gelezen is een dag niet goed geleefd. Het liefst lees ik van die dikke pillen, zoals Elizabeth George. Een goed boek dat direct pakt, lees ik in max. 2 dagen uit.(Niet die dikke pillen).Het huishouden is dan even minder belangrijk.

Ik ben (naast het lidmaatschap van de bieb) ook een tijd lid geweest van zo'n boekenclub, maar dat ging in de papieren lopen. Nu leen ik ze bij de bieb, of van deze of gene en bij de verkopen van afgeschreven boeken sla ik ook nog eens wat in.

Ben ik verslaafd of niet?!

mira
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 Aug 2008, 20:37

Berichtdoor mira » 12 Apr 2009, 20:47

Hallo Agnes
Of je 'verslaafd' bent weet ik niet, maar dan is het alleszins een goedaardige 'verslaving' :) .
Je zal hier zeker veel gelijkgestemden vinden.
Hou je ook van gedichten? Kijk dan ook maar es op het poëzieforum (apart inloggen). Of misschien kan dit leiden tot een nieuwe 'verslaving'.

Hartelijk welkom

mira


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten