Khim

Leden stellen zich voor
Khim
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 Apr 2009, 21:23

Khim

Berichtdoor Khim » 03 Apr 2009, 21:32

Hoi allemaal,

Ik ben Khim, 33 jaar en woon samen met mijn partner en dieren.

Ik ben helemaal boeken verslaafd. Lees eigenlijk alles wat maar los- en vastzit. Heerlijk om je helemaal te verliezen in een boek. Lees voornamelijk: thrillers, romans, detectives en titels die me aanspreken.

Koop veel boeken, maar ben van plan om eens dit jaar te minderen en meer boeken te lenen van de bieb. Ben namelijk lid van twee bibliotheken :oops:

Vragen?? Stel ze gerust.

Groetjes van Khim

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 04 Apr 2009, 08:00

Hoi Khim!
Leuk je hier ook te zien. Veel plezier op Leestafel. Nieuw boekliefhebbers en -lezers zijn altijd welkom.

Hartelijke groet,
Joanazinha

Dettie
Site Admin
Berichten: 44093
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 05 Apr 2009, 09:35

Hoi Khim,

Welkom hier op Leestafel.
Lekker he boekverslaafd te zijn. Ik neem me ook aldoor voor om nu écht een tijd geen boeken meer te kopen maar ja dan zie ik weer wat dat ik móet lezen en voor je het weet ligt er weer een stapeltje nieuwe boeken...

Groetjes
Dettie

Khim
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 Apr 2009, 21:23

Berichtdoor Khim » 05 Apr 2009, 12:45

Hoi Joanazinha en Dettie,

Dank je voor het warme welkom :D

Erg is dat hé Dettie, zoveel nieuwe en mooie boeken, sommige schreeuwen echt: koop me, koop me. Nou heb ik me dus echt voorgenomen om alleen een boek in de maand te kopen en verder niet. De laatste tijd liggen er zoveel nieuwe boeken in de bieb die nog pas in de winkel liggen. Vind de bieb veel beter geworden de laatste paar jaren.

Groetjes van Khim

elviratoverspin
Berichten: 386
Lid geworden op: 21 Mei 2005, 22:33
Locatie: leuven

Berichtdoor elviratoverspin » 05 Apr 2009, 12:50

*grijns* ik heb wel een bibkaart, maar ik lees veel consequenter als ik boeken koop. Dus heb ik me naast een hele hoop boeken nu eindelijk ook eens twee boekenrekjes aangeschaft. En ik zit al aan de dubbele rijen, dus dat belooft...
Fijn dat je ook mee komt lezen!
"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten