walter stelt zich voor

Leden stellen zich voor
schrijvert62

walter stelt zich voor

Berichtdoor schrijvert62 » 14 Jul 2008, 21:49

Hallo allemaal,
Ik heb me net aangemeld en wil mij graag even voorstellen. Mijn naam is Walter van Geffen, en woon in Almere.
Mijn grootste hobby is het schrijven van (jeugd)boeken. Op 12 juni is mijn derde jeugdboek uitgekomen. De titel is: "Peter en het geheim van de Shongololo Express". Dit boek heb ik in eigen beheer uitgegeven. De andere twee zijn via Free Musketeers uitgegeven. Op het moment ben ik een humoristische thriller voor volwassenen aan het schrijven. ook ben ik aan deel vier van de jeugdserie begonnen. Ik nodig graag iedereen uit om eens op mijn website te kijken. www.jouwid.nl/?ik=schrijvert Als de directe link niet werkt, dan moet je mijn naam bij Google intikken en je ziet de link. Tot schrijvens Walter

Gast

Berichtdoor Gast » 14 Jul 2008, 22:41

Hallo Walter

Welkom hier ! :D :D

Vermits ik geen kinderen heb, zit ik helemaal niet in het wereldje van de kinder-en jeugdboeken.

Maar anderen zullen hier beslist meer over te vertellen hebben !!

Veel lees en schrijfplezier !!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 Jul 2008, 08:58

Welkom Walter. Hier zul je zeker wel je gading vinden, zowel wat jeugdboeken als boeken voor volwassenen betreft. Je kan hier ook altijd je boek via de site laten recenseren, en meediscussiëren over anderen.

Rutger


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten