Voorstellen:

Leden stellen zich voor
Hay
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 Dec 2014, 14:45

Voorstellen:

Berichtdoor Hay » 09 Jan 2015, 20:20

Omdat ik net mijn eerste reactie heb geplaatst, zal ik mij ook gelijk maar voorstellen.
Ik bezoek het forum als lezer én als auteur. Ik kan me trouwens geen auteur voorstellen die niet ook een lezer is. Overigens wordt dat laatste noodgedwongen wel minder als je schrijft, want een dag telt nu eenmaal slechts vierentwintig uur...
Ik heet Hay van den Munckhof, ben 65 jaar en stond tot een paar jaar geleden in de basisschool voor de klas, meestal in de hoogste twee groepen. Niet raar dus dat mijn eerste publicatie een boekje voor die leeftijd was, namelijk een 'Vlaams Filmpje', in Vlaanderen een bekende serie voor kinderen van tien t/m twaalf jaar. Tussen 2008 en nu zijn er een twintigtal van mijn verhalen in uiteenlopende genres gepubliceerd. Een deel daarvan, namelijk een keus uit mijn fantasyverhalen, is in december vorig jaar in een bundel uitgekomen. Nu ben ik de laatste hand aan het leggen aan een prehistorisch YA-boek, waar ik in de loop van 2015 een uitgever voor hoop te vinden.
Discussiëren over boeken en over lezen doe ik ook graag. Als ik mij hier verder af en toe laat horen, zal dat dan ook vooral in de rol van een gewone lezer zijn. Niemand zit hier denk ik te wachten op een auteur die het forum gebruikt om te pas en te onpas promotie voor zichzelf te maken.

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Re: Voorstellen:

Berichtdoor Lezer100 » 10 Jan 2015, 19:09

Alvast welkom Hay.
Lezer100

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Voorstellen:

Berichtdoor Dettie » 11 Jan 2015, 14:53

Welkom Hay,

Bijzonder om een auteur op Leestafel te zien verschijnen.
Zoals je misschien al hebt gelezen ben ik de beheerder van de site en het forum maar we maken met zijn allen de site tot wat het is.
Zelf ben ik een liefhebber van literaire en historische romans, kinderboeken tot ca. 10-11 jaar, non-fictie boeken (over variërende onderwerpen).
Ook lees ik samen met Marjo veel debuten, maar eerlijk is eerlijk, Marjo is eigenlijk de trekker daarin.
Een prehistorisch YA-boek klikt erg aantrekkelijk!

Ben benieuwd naar jouw bijdragen in de discussies. Altijd fijn om nieuwe geluiden te 'horen'.

Hartelijke groet

Dettie

Hay
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 Dec 2014, 14:45

Re: Voorstellen:

Berichtdoor Hay » 13 Jan 2015, 19:00

Al is mijn bundel fantasy, ik kijk zeker ook naar andere genres.
Chicklits en misdaadromans zijn niet echt 'mijn ding', maar verder bijna alles, ook de 'echte' literatuur.

Inge
Berichten: 1366
Lid geworden op: 18 Mei 2004, 08:47
Locatie: Kuurne België

Re: Voorstellen:

Berichtdoor Inge » 16 Jan 2015, 19:43

welkom Hay.
Wat heb ik in mijn jeugd veel "vlaamse Filmpjes" gelezen. Toen konden we dat op school via een averbode-abonnement kopen. Ik wist zelfs niet dat dit nu nog bestond.
mvg Inge


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast