terug van weggeweest

Leden stellen zich voor
elviratoverspin
Berichten: 386
Lid geworden op: 21 Mei 2005, 22:33
Locatie: leuven

terug van weggeweest

Berichtdoor elviratoverspin » 24 Nov 2014, 15:47

Het is al een ontzettend lange tijd geleden dat ik hier nog langs kwam lopen, maar ik word een beetje wanhopig van het geringe aantal boeken dat de laatste tijd door mijn vingers gaat. Geen betere bron om me dan aan te laven dan Leestafel, dacht ik zo!

Ik ben nog steeds Elvira, inmiddels 32 jaar jong, nog steeds getrouwd, een zoontje dat binnenkort twee jaar wordt en heel talig is. Van wie zou hij dat nu hebben…

waar ik inmiddels woon, is de bibliotheek niet helemaal wat ik gewoon was uit mijn studentenstad en dat is wel even wennen. Gelukkig ziet de kinderhoek er toch redelijk gestoffeerd uit en we hebben inmiddels zelf ook een niet onaardige bibliotheek opgebouwd.

Hopelijk gaat het nog steeds allemaal goed met jullie!
"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: terug van weggeweest

Berichtdoor berdine » 26 Nov 2014, 18:17

Welkom terug Elvira. We zijn elkaar inmiddels al op een ander topic tegengekomen.
Jammer dat je bibliotheek niet zo goed voorzien is. De klassiekers die je van plan bent te lezen hebben ze toch zeker wel?

elviratoverspin
Berichten: 386
Lid geworden op: 21 Mei 2005, 22:33
Locatie: leuven

Re: terug van weggeweest

Berichtdoor elviratoverspin » 26 Nov 2014, 20:59

Dank je Berdine,
ik veronderstel dat er wel voldoende aanwezig zijn om me een tijdje aan de gang te houden in elk geval… (er stonden zo ongeveer 280 boeken op die lijst). Ik weet wel dat ik verwend was met 'mijn' vorige bib, en die is niet eens zo ver, dus als de kleine wat ouder is schaf ik me daar gewoon ook terug een lidkaart aan (je kan daar 20 materialen per keer ontlenen en vier weken houden)
"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten