Een nieuw lid stelt zich voor

Leden stellen zich voor
Rosyves1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Mar 2023, 12:48

Een nieuw lid stelt zich voor

Berichtdoor Rosyves1 » 17 Mar 2023, 13:15

Dag allemaal,
Ik zie dat er zich niet veel mensen voorstellen, maar ik vind dit juist wel een leuk idee. Mijn naam is Rosemarijn Milo, ook ik ben niet meer de allerjongste (1945, midden in de hongerwinter), maar ben (nog) heel actief. In de afgelopen paar jaar heb ik niet minder dan vier romans geschreven en een bundel verhalen over Frankrijk en met name Metz en omgeving, waar ik inmiddels 17 jaar woon.
Dezer dagen maakte mijn uitgever, Grenzenloos, me attent op een mooie recensie van mijn verhalenbunderl 'Hopeloos verliefd op Frankrijk!' op deze Leestafel van de hand van Marjo, waar ik erg blij mee was.
Ik schrijf niet alleen veel, maar lees me bij vlagen een slag in de rondte, al was het alleen al om achtergrondinformatie te vinden voor mijn boeken. Daarnaast lees ik ook veel romans. Ben geabonneerd op het online magazine van Bazarow en hoop op deze Leestafel nog meer nieuws over boeken te vinden.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Een nieuw lid stelt zich voor

Berichtdoor Dettie » 17 Mar 2023, 14:36

Dag Rosemarijn,

Ontzettend leuk dat je je hier op het forum voorstelt.
Leestafel bestaat al bijna 19 jaar, en wij waren een van de eersten die over boeken schreven. Toen was het dus nog vrij uniek en stelden we elkaar nog aan elkaar voor. Dat is inderdaad inmiddels verdwenen.
Zelf lees ik me ook een slag in de rondte, met name romans, kinderboeken en non-fictie, maar Marjo is onze toplezer! Zo veel als zij leest, dat haal ik niet.
Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij Leestafel.

Hartelijke groet
Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Een nieuw lid stelt zich voor

Berichtdoor Marjo » 17 Mar 2023, 16:28

Hé Rosemarijn! Ik heb inderdaad net je boek gelezen, met veel plezier. Ik reis nauwelijks, maar Metz ken ik toevallig wel. Veel herkenning dus!
En ondanks mijn thuisblijfneiging had ik toch kriebels om weer eens te gaan.


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten