Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Dettie » 06 Apr 2023, 15:53


Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Marjo » 06 Apr 2023, 18:10

Staan er ook in meningen en onderzoeken in van neurologen en andere hersenonderzoekers?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Dettie » 07 Apr 2023, 09:03

Nee, dat staat er niet in. Het zijn interviews met mensen die werken op dit gebied.
Het frappante is dat los van elkaar de mensen allemaal dezelfde ervaring hebben. Zij komen in een prachtig licht waar alles helemaal goed is. Alles en iedereen is één. Ze zijn in een soort universum.
En ook het contact met overledenen is bijzonder.
Zelf heb ik ook enkele situaties meegemaakt die niet te verklaren zijn, vandaar ook mijn interesse.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Marjo » 07 Apr 2023, 09:35

Interessant vind ik het ook, maar ik zou graag ook de andere kant belicht zien. Dit zijn en blijven onzekere, vage dingen. Maar als je het meegemaakt hebt, wel mooi.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Dettie » 07 Apr 2023, 11:11

Echt onzeker en vaag vind ik het niet. Alle mensen die bijna dood zijn geweest vertellen allemaal hetzelfde. Veel durfden er niet over te praten omdat ze voor gek verklaard werden. Misschien zouden ze er juist wel over moeten praten want het maakt de dood minder eng voor velen.

Ook zijn er mensen (veelal kinderen) die details weten over hun vorige leven en bij navraag blijkt alles te kloppen. Heel bijzonder. Zelf wist ik in een Frans plaatsje onmiddellijk de weg, waar de bakker en slager zaten etc. (die zaten daar al héél lang) Ik was er nog nooit geweest. Mijn vriend vond het echt bizar.
Er zijn ook andere dingen geweest en gebeurd, maar die ga ik niet op een forum zetten, is te privé.

In het boek staan ook goede voorbeelden die wel te bewijzen zijn. Een vrouw kreeg tekst door van een man en dat werd uiteindelijk uitgegeven, de redacteur vond het opmerkelijk dat de tekst die ze doorkreeg nauwelijks gecorrigeerd moest worden qua Taal, haar eigen tekst wel.
Een ander schreef tijdens het doorkrijgen van de berichten zowel rechts als linkshandig, rechts schreef ze de vraag op, met links kreeg ze antwoord, terwijl ze zelf niet links kon schrijven.
Een ander begon Duits te praten, terwijl hij de taal niet sprak. enz.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Marjo » 07 Apr 2023, 15:24

Wonderlijk ja, een hele tijd geleden las ik veel over dit soort dingen. Toch blijf ik sceptisch.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Han Kuik & Titus Rivas - Een leven na de dood? Zeker weten!

Berichtdoor Dettie » 07 Apr 2023, 17:09

Ik had niet anders verwacht :-)

Dettie


Terug naar “Non-fictie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten