Rob Jovanovic - George Michael

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Rob Jovanovic - George Michael

Berichtdoor Renate » 15 Mei 2017, 13:45

De auteur van dit boek lijkt het verhaal over George Michael (eigenlijke naam Georgios Kyriacos Panayiotou) al in 2006 geschreven te hebben, maar na het te vroege overlijden van deze zanger en songschrijver is het verhaal aangevuld.
Het is een interessant boek over een man die het niet altijd gemakkelijk heeft gehad. George Michael wilde beroemd worden en dat lukte hem ook, maar het bracht hem weliswaar rijkdom, maar niet altijd evenveel geluk.

lees verder http://www.leestafel.info/rob-jovanovic

Dettie
Site Admin
Berichten: 44083
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: #Rob Jovanovic - George Michael

Berichtdoor Dettie » 16 Mei 2017, 11:01

Ook toevallig Renate, ik zie nu dat deze schrijver ook over The velvet underground heeft geschreven getiteld; Seeing The Light: Inside The Velvet Underground (2012)

Ik vond George Michael toen hij nog in Wham! zong een enorme knappe jongen maar toen ik ouder werd trok Andrew me meer aan haha.
Maar ondanks dat ik geen CD's van hem heb omdat het niet echt mijn muziek is, heeft George Michael wel een paar erg mooie liedjes gemaakt.
Mooie recensie trouwens.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: #Rob Jovanovic - George Michael

Berichtdoor Renate » 16 Mei 2017, 11:55

In het boek staan ook nog foto's, waaronder een vroege foto van Wham! en dan moet ik toch zeggen dat George Michael er wat onooglijk uitziet, terwijl Andrew Ridgeley echt de aantrekkelijkste van de 2 is. Ik heb ook geen CD's van George Michael en 'Last Christmas' vind ik nog steeds een draak van een nummer.

Mocht dat boek over The Velvet Underground nog eens vertaald worden, dan houd ik me aanbevolen.


Terug naar “Non-fictie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten