Meredith Baird - Kokos

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Meredith Baird - Kokos

Berichtdoor Dettie » 13 Mar 2016, 18:16

Meer dan 30 lekker gezonde recepten

Kokos is ontdekt, het is het momenteel helemaal, kokos is gezond melden vele sites en bladen en de recepten met producten afkomstig van de kokosnoot zijn flink in opmars. Kokosolie bijvoorbeeld zou beter moeten zijn dan welke plantaardige olie ook. De meningen rond de gezondheidsgraad van kokos zijn echter nogal verdeeld...

lees verder http://www.leestafel.info/meredith-baird

Dettie

Marjo
Berichten: 25851
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Meredith Baird - Kokos

Berichtdoor Marjo » 13 Mar 2016, 20:38

Het gaat vaak zo met dit soort boekjes vind ik. Al die gekke ingrediënten die je ergens op moet duikelen en die inderdaad prijzig zijn. Of ze ook nodig zijn waag ik zeer te betwijfelen.
Ik vind gewone kokos, stukjes van de noot, of geraspt ook lekker.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Meredith Baird - Kokos

Berichtdoor Dettie » 14 Mar 2016, 11:27

Ja zo is het Marjo, je kunt met kokos heel veel lekkers bedenken zonder extreme, dure producten. Ik denk dat ze in Amerika veel makkelijekr en goedkoper te vinden zijn.

Ik werd eigenlijk zelfs een beetje bozig omdat het voor een doorsnee gezin gewoon niet te betalen is, al die peperdure ingrediënten. Heb ook gezocht waar je verse kokosnoten kunt kopen en dat is alleen in bepaalde seizoenen of via internet.
Jammer hoor want ik vind kokos erg lekker.

Dettie

Marjo
Berichten: 25851
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Meredith Baird - Kokos

Berichtdoor Marjo » 14 Mar 2016, 17:15

Als die kokosnoten op de markt liggen, nemen we er mee en die gooien we thuis op de tegels (buiten) kapot. De melk hoef ik namelijk niet, maar dat witte vruchtvlees, mmm.

Willeke
Berichten: 1002
Lid geworden op: 24 Apr 2014, 12:12

Re: Meredith Baird - Kokos

Berichtdoor Willeke » 15 Mar 2016, 20:24

Ja dat had ik bij het recenseren van dat kookboek wat ik pas recenceerde ook, het is boeiend genoeg en klinkt ook heel aantrekkelijk, maar het is voor een doorsnee gezin niet te betalen


Terug naar “Non-fictie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten