Aandoenlijk verhaal. Die Massimo mag zichzelf gelukkig prijzen dat Ninna zijn weg kruiste.
Lees meer: http://www.leestafel.info/massimo-vacch ... -tomaselli
-
# Massimo Vacchetti - 25 gram geluk
Re: # Massimo Vacchetti - 25 gram geluk
Hee wat leuk, dat boek ben ik nu ook aan het lezen! Ik vind het een heerlijk verhaal.
Gauw kijken wat jij er over te melden hebt.
Gauw kijken wat jij er over te melden hebt.
O, deze heb ik volgens mij ook! Het lijkt me een heel fijn boek.
Dat is wel heel grondig werk, als we dit boek alle drie hebben! Maar: het is mooi!
het is wel leuk dat de dierenarts zelf ook zo veranderde, van eerst iemand die zijn uiterlijk heel belangrijk vond naar iemand waarbij de dieren (de egels) op nummer één staan.
Dettie
Dettie
Wat een grappig en lief verhaal lijkt me dat. Grappig in de zin dat een egel dus iemands leven kan veranderen.
En er komen dus drie recensies begrijp ik
En er komen dus drie recensies begrijp ik

Ik ga in elk geval wel mijn best doen op een recensie Willeke, het boek verdient ook wel extra aandacht. Het is een leuk en mooi verhaal.
Dettie
Dettie
Ik recenseer sinds kort niet meer, Willeke. Helaas moet ik het wat rustiger aan doen.
Goh, Ik heb vroeger voor de kat van iemand gezorgd, die egeltjes verzamelde. Ze had ooit als vrijwilliger in de egelopvang gewerkt, vandaar.
De dame in kwestie is al weer een hele tijd dood, maar door dit stukje moet ik toch weer aan haar denken.
Dat doe ik overigens toch nog wel eens, omdat ik vrij lang voor haar kat heb gezorgd, als ze op vakantie was.
De dame in kwestie is al weer een hele tijd dood, maar door dit stukje moet ik toch weer aan haar denken.
Dat doe ik overigens toch nog wel eens, omdat ik vrij lang voor haar kat heb gezorgd, als ze op vakantie was.