Dit is het eerste boek van de Frieda Klein-reeks dat ik heb gelezen en ik moet zeggen: het bevalt goed. Geen hoogstaande literatuur maar wel een lekker-lezen-thriller. Smaakt naar meer.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/nicci-french
Nicci French - Wachten op woensdag
Re: Nicci French - Wachten op woensdag
Nicci French leest altijd lekker, en misschien heb ik daarom de laatste boeken niet meer gelezen. Er zit niet veel diepte in al zijn ze razend spannend.
Deze is iets minder spannend (minder pieken) maar omdat het een reeks is zit er juist meer diepgang in. Misschien moet je er toch maar eens eentje proberen.
Nou, wie weet..
Om te weten wie Dean Reeve is, zou je het eerste deel van de serie moeten lezen. Ook in het tweede deel, dat ik nu aan het lezen ben is hij op de achtergrond aanwezig, net als een aantal andere figuren uit het eerste boek.
Als ik het zo zie, moet ik de rest van de serie ook lezen, hetgeen me beslist geen straf lijkt.
Als ik het zo zie, moet ik de rest van de serie ook lezen, hetgeen me beslist geen straf lijkt.
Ik ben er nu in bezig en in dit boek wordt wel een beetje uitgelegd wie Dean Reeve is. In ieder geval is er genoeg duidelijk, om eventueel de eerste 2 delen over te slaan. Bij het tweede deel mis je het eerste deel misschien wat meer.
Het leest wel weer lekker weg en het kost mij moeite om het boek weg te leggen.
Het leest wel weer lekker weg en het kost mij moeite om het boek weg te leggen.
Ja, het valt best mee. Ik had de eerste twee delen liever wel gelezen maar zonder is de serie ook goed te volgen.
De eerste 2 delen kan je altijd nog lezen.
Dat ga ik waarschijnlijk ook nog wel doen.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”