Over een week verschijnt deze mooie thriller. Zet hem maar vast op je lijstje.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/william-landay
William Landay - De verdediging van Jacob
Re: William Landay - De verdediging van Jacob
Nou, juridische thrillers vind ik niet echt leuk.
Je moet het niet vergelijken met Grisham of Baldacci hoor. Het is echt iets heel anders. Het aspect hoe de ouders met de beschuldiging omgaan neemt een centrale rol in.
Hm, nou wie weet..
-
Wat ben je vlug met dit boek! Ik heb hem een paar dagen geleden binnengekregen via een winactie op Facebook. Hij ligt nog heel eventjes op de stapel, maar komt zeer binnenkort aan de beurt. Je maakt me nieuwsgierig
.

Ik had het boek al langer in huis. Ben benieuwd wat jij ervan zult vinden. Ik denk dat het plot je wel aan zal staan.
Joanazinha schreef:Wat ben je vlug met dit boek! Ik heb hem een paar dagen geleden binnengekregen via een winactie op Facebook. Hij ligt nog heel eventjes op de stapel, maar komt zeer binnenkort aan de beurt. Je maakt me nieuwsgierig.
Heb je deze ooit nog gelezen Joananzinha? (Mijn oog valt hier ineens op)
Dettie
(bezig met archief)
-
Sorry! Zie nu pas je melding Dettie. Nee, het boek ligt nog steeds bij de andere 200+ nog te lezen boeken.......
*10 minuten later* hmmmm, ik ben zelfs bang dat hij met een hele stapel andere boeken achter de schotten op zolder is beland vanwege ruimtegebrek. Ik zie hem zo gauw niet in de boekenkasten staan. Dat betekent een duik achter de schotten om te kijken welke schatten daar verborgen liggen....
*10 minuten later* hmmmm, ik ben zelfs bang dat hij met een hele stapel andere boeken achter de schotten op zolder is beland vanwege ruimtegebrek. Ik zie hem zo gauw niet in de boekenkasten staan. Dat betekent een duik achter de schotten om te kijken welke schatten daar verborgen liggen....
haha, ja zo gaat dat hè. Mr D. en ik hebben wel eens dat we boeken kopen die de ander al eens had gekocht. Nou ja, dan kunnen we vaak een ander er een plezier mee doen, echt erg is het niet maar wel grappig.
Dettie
Dettie
-
Ik heb het boek gevonden
. Het staat nu iets meer in het zicht
.

Wie weet wat er dan gebeurt...
Ik sidder en bibber alvast
Dettie
Ik sidder en bibber alvast