Martin Pampiermole: Ego

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Jorisdevries

Martin Pampiermole: Ego

Berichtdoor Jorisdevries » 22 Aug 2009, 14:24

Ik had niet veel van dit boek verwacht. Ik kreeg het cadeau van een vriend en had eerst niet veel zin om het te lezen. Wie heeft er van Martin Pampiermole gehoord, dacht ik? Toch ging ik het in mijn vakantie lezen en vond het geweldig. Het leest snel en het verhaal is goed, al lijkt in eerste instantie wat ingewikkeld. Toch zo goed dat ik hem hier wil delen en wil aanraden!

Het gaat over drie nogal egoistische mensen die elkaar ontmoeten in Londen. Het blijkt dat ze allemaal een hekel hebben aan iemand en besluiten dan om elkaars problemen op te lossen.

Nogmaals; het leest echt supersnel en goed. Echt een boek waarvan ik een paar dagen later nog het een en ander in mijn hoofd had. Het bleef echt hangen.

Jammer dat die Pampiermole zo onbekend is. Wat mij betreft verdiend hij meer aandacht. Alleen de naam van zijn website is al goed: www.pampierhier.nl

Marjo

Berichtdoor Marjo » 23 Aug 2009, 13:17

Het is pas zijn tweede boek zie ik, dan kan je nog niet verwachten dat iemand boven het maaiveld uit gaat steken. Dan zou het wel heel erg bijzonder moeten zijn!

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”