Ariane Meijer - Wit goud

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Ariane Meijer - Wit goud

Berichtdoor Joanazinha » 07 Aug 2008, 19:44

Rijke weduwe van geliquideerde drugsbankier gaat op zoek naar het antwoord op de vraag wie haar man vermoord heeft en werkt zich hierbij behoorlijk in de nesten.

Lees het verslag, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/ariane-meijer

Joanazinha
Laatst gewijzigd door Joanazinha op 12 Aug 2008, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 13 Aug 2008, 14:08

Niet echt enthousiast he Joanazinha? Jammer...

Dettie

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 13 Aug 2008, 14:34

Dettie schreef:Niet echt enthousiast he Joanazinha? Jammer...

Dettie


Ach, het kan niet altijd feest zijn :D . De andere 2 recensieboeken waren echt geweldig goed, dus 2 uit 3 vind ik een prima score! Alleen jammer dat het dan toch weer een Nederlands boek is dat naar mijn mening niet echt goed is. Ik zou er voor 2009 bijna een uitdaging van maken: thrillers van Nederlandse bodem lezen en kijken waar de verschillen zitten. Maar als ik dan aan Suzanne Vermeer denk, brrrrr..... nee dank je wel. Tips voor goede Nederlandse thrillerschrijvers zijn trouwens welkom (zoals Simone v.d. Vlugt. Daarvan heb ik dacht ik 1 boek gelezen - De reunie - en dat vond ik erg mooi)!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 13 Aug 2008, 15:02

Die reunie heb ik ook gelezen omdat ik de kinderboeken van haar zo mooi vond maar ik vond de reunie niet veel. Eigenlijk slecht, maar ik heb dan ook niets met thrillers, of ik ben té kritisch, kan ook.

Dettie


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten