Tami Hoag - Tot stof vergaan (samenleesboek april/mei 2008)

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 12 Apr 2008, 11:14

En ik heb het boek zojuist uitgelezen. Prachtig, spannend, bloedstollend.... Ik heb ervan genoten, een echte pageturner. Verslag volgt nog.

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 14 Apr 2008, 20:40

Wat het is weet ik niet, maar ook deze heb ik verschillende keren op moeten pakken en ik kom er gewoon niet in. Het irriteert me dat de persoonlijke levens van de speurders zo belangrijk schijnt te zijn.
Mij interesseert dat niet. Ik hoef dus geen Tami Hoag meer.
Zal ik dat andere boek dat genomineerd was eens proberen..

Dettie
Site Admin
Berichten: 44093
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 15 Apr 2008, 15:29

En het verslag van Joanazinha staat op de site...

http://www.thrillers-leestafel.info/tami-hoag

---
Laatst gewijzigd door Dettie op 20 Apr 2009, 10:58, 2 keer totaal gewijzigd.

irene
Berichten: 945
Lid geworden op: 04 Aug 2005, 12:51
Locatie: Helmond

Berichtdoor irene » 17 Apr 2008, 19:15

En het boek is uit. Inderdaad een bloedstollend en uitermate spannend én ja Marjo....een romantisch verhaal. Hoe dan ook, ik had de eerste hoofdstukken wat moeite om in het verhaal te komen. Het eerste hoofdstuk begint superspannend, de volgende hoofdstukken beschrijven de diverse politiemensen, hun intriges, ontwikkelingen en relaties. Daar zat ik dus ook niet echt op te wachten.
Toch jammer Marjo dat je het boek niet hebt uitgelezen. Deze beschrijvingen zijn wel degelijk van belang voor de rest van het boek. Je "proeft" al gauw wie de Cremator is, en toch wil je doorlezen en lezen. Knap hoe Hoag dit verhaal zo spannend (en romantisch) weet te houden, tot de aller-allerlaatste bladzijde.
Op de achterflap staat: "Dit boek blijf je de hele nacht lezen"... Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb; ik zou geen oog hebben dichtgedaan.

groetjes, irene

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 17 Apr 2008, 20:13

knap dat ze jou te pakken kreeg dan! Om dat bij mij voor elkaar te krijgen moet je van andere huize komen, dat blijkt wel.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten