Peter James - Doodsimpel

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Renate » 05 Nov 2023, 12:47

Dit is het eerste boek in de serie rond Roy Grace, waar ook een televisieserie van is gemaakt. De verhalen over Roy Grace spelen zich af in Brighton en omgeving.

Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/peter-james

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Dettie » 05 Nov 2023, 15:07

Het klinkt wel goed.
Doodeng (letterlijk en figuurlijk) levend begraven te worden. Moet er niet aan denken!!
Heb er vroeger wel nachtmerries over gehad. brrrr.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Renate » 05 Nov 2023, 15:17

Een mens zou er claustrofobie van krijgen.

Doet me denken aan de tijd dat ik in therapie zat. 'De lift' was op TV uitgezonden en de volgende dag durfden verschillende mensen niet meer met de lift mee.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Dettie » 05 Nov 2023, 15:43

O jaaa! Dat was ook zoiets. Ik woonde toen in een flat met lift en er waren inderdaad mensen die de lift niet meer in durfden!

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Renate » 05 Nov 2023, 15:57

Ik ben nu bezig in een boek dat zich in Botswana afspeelt. Heel spannend en gruwelijk en ik zal het wel bespreken. Maar eerlijk gezegd, een vakantie naar de Okavanga Delta wordt tijdens het lezen van dat boek wel heel onaantrekkelijk.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Dettie » 05 Nov 2023, 16:01

Ik zie net dat de boeken over Roy Grace nu al uit 14 delen bestaat.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Peter James - Doodsimpel

Berichtdoor Renate » 05 Nov 2023, 16:09

Dat zou kunnen. Een boek was al besproken en nu zal ik proberen het aan te vullen. Maar geduld, want ik ben wel afhankelijk van de bibliotheek en ik wil ze wel in de juiste volgorde lezen. En ik lees ook nog wel andere dingen. Waarschijnlijk ga ik dinsdag nog naar de bibliotheek. Ik ben nog niet door al m'n boeken heen, maar het komt wat beter uit als ik nu nog wat extra leesvoer haal, omdat ik ook m'n lenzen nog op moet halen. Over het algemeen ga ik bij die gelegenheden ergens iets eten, dus als ik nu nog wat boeken haal, kan ik een volgend bezoek aan de bibliotheek weer een paar weken uitstellen.

Het grappige was, dat toen ik de serie voor het eerst zag, dat ik meende dat de vermissing van z'n vrouw in eerdere afleveringen had plaatsgevonden, maar de vrouw is al aan het begin van de serie verdwenen.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten