Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Berichtdoor Renate » 01 Jan 2023, 15:57

Samen met haar zus Stella is Alicia Bjelke de eigenaar van een baanbrekende datingsite. Het bedrijf is een beetje omstreden omdat men mensen niet aan elkaar koppelt op basis van een zelf geschreven profiel, maar op basis van alles wat er over de mensen op internet te vinden is, inclusief bankgegevens. Mensen kunnen namelijk liegen over hun leven.

Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/pet ... -nystroem/

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Berichtdoor Dettie » 02 Jan 2023, 12:41

Deze lijkt me wel heel spannend!
Je denkt gelijk dat Alicia het gedaan heeft maar zo te lezen in jouw recensie, is zij het niet.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Berichtdoor Renate » 02 Jan 2023, 12:48

Dan heb ik het boek misschien verkeerd beschreven, want Alicia is juist bang dat zij het volgende slachtoffer wordt en dat zou ze natuurlijk niet zijn als zij de dader was. Goed, Stella is niet erg aardig voor haar en behoorlijk jaloers en bezitterig, alleen het idee dat ze voor een ander bedrijf zou kunnen gaan werken lijkt al tot problemen te leiden, zoals in de stukken die zich 8 jaar eerder afspelen te lezen is.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Berichtdoor Dettie » 02 Jan 2023, 12:59

nee hoor je hebt het goed weergegeven en dat zeg ik hierboven ook. Het was gewoon mijn eigen eerste gedachte maar jij meldt gelijk dat het Alicia niet is.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Mohlin & Nyström - De andere waarheid

Berichtdoor Renate » 02 Jan 2023, 13:16

Stella is niet aardig, maar dit heeft ze niet verdiend, eerst verminkt worden door zuur in haar gezicht en dan vermoord worden.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten