Inge Spaan - Uitgespeeld

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Marjo » 26 Dec 2021, 20:21

Een thriller die lekker weg leest.

Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/inge-spaan

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Dettie » 02 Jan 2022, 16:35

Ja klinkt ook weer spannend, al merk ik wel dat nu ik een paar recensies achter elkaar gelezen heb, denk nu is het wel weer genoeg.
Het lijkt me lekker om af en toe eens een spannend boek te lezen maar toch zou ik niet alleen maar spannende boeken kunnen lezen. Misschien toch teveel van hetzelfde? (oei oei wat zeg ik nou?)
Dit boek lijkt me heerlijk weglezen, daar niet van. En als film zou ik het ook spannend vinden, maar ook wat betreft films kijk ik liever wat anders. Héél af en toe is een spannende film fijn, maar ook niet teveel. Sorry.
Ik zou voor jou willen dat er meer mensen van spannende boeken hielden, want ik ben geen goede 'commentator'.


Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Marjo » 02 Jan 2022, 22:33

Raar als je de indruk zou hebben dat ik alleen spannende boeken lees. Ik lees van alles, zelfs kookboeken...

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Dettie » 03 Jan 2022, 11:02

Oei, wat een stekelige opmerking, natuurlijk lees je niet alleen thrillers, dat staat er ook niet. Ik heb het over mezelf en niet over jou, ik had een stel thrillerrecensies gelezen en dat was wel weer genoeg, dát staat er.
(Er zijn mensen die wél alleen thrillers lezen en dat zou ik dus niet kunnen. )

Ik vind het wel akelig voor jou dat er bijvoorbeeld met het weggaan van Annemarie de thrilleruitwisseling behoorlijk is weggevallen, ik ben zoals bekend niet zo goed in thrillers.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Marjo » 03 Jan 2022, 17:04

Ik bedoelde het niet stekelig hoor, want ik weet best dat jij weet etcetera...
Absoluut zou ik graag Annemarie terug willen zien, maar dat zit er denk ik niet in.
Ik kan me voorstellen hoor dat je niet altijd weet wat je moet zeggen, maar dat heb ik net zo goed bij de boeken die jij leest. Je mag gerust niets zeggen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Dettie » 03 Jan 2022, 17:33

Ik dacht eigenlijk dat je het te snel en niet goed gelezen had wát er stond en daardoor zo stekelig reageerde. Want het kwam helaas behoorlijk kribbig over. Ik was er ook van slag van en vroeg me af hoe ik dingen dan wél kan zeggen zonder verkeerd begrepen te worden.
Maar niets zeggen... dan wordt het hier nóg stiller.

Inderdaad is het soms moeilijk wat te zeggen maar ik probeer eigenlijk door te reageren te laten zien dat ik de recensie gelezen heb en al het werk waardeer, want linksom of rechtsom, het is toch heel wat dat je steeds die recensies schrijft.
De verhalen die je vertelt over thrillers vind ik ook altijd lekker om te lezen, alleen is het mijn genre niet. Maar dat neemt niet weg dat jouw recensies me wel boeien en ik vaak best benieuwd wordt naar de afloop van het verhaal en soms zelfs overweeg om dat boek te gaan lezen. Het is alleen zo dat er hier nog zoveel ligt...


Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Inge Spaan - Uitgespeeld

Berichtdoor Marjo » 03 Jan 2022, 19:02

Als ik geappt had had er een smiley bij gestaan...
Sorry dat het verkeerd overkwam. Nogmaals: het was echt zo niet bedoeld! Ik had je ook niet verkeerd begrepen, zoals ik al zei: ik denk wel te weten hoe jij het bedoelt. Meer mijn fout dan de jouwe dus.

Haha, ik schud die verslagen uit mijn mouw - maar niet heus...natuurlijk waardeer ik het als je toch probeert iets op te merken, maar ik weet hoe lastig dat kan zijn als je het betreffende boek niet kent.
Streep eronder wat mij betreft.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten