Na het wat kortere 'Klein klein kleutertje', dat zich op een dag afspeelt, is dit weer een ouderwets Helen Grace verhaal.
Lees de recensie http://thrillers-leestafel.info/mj-arlidge
-
# M.J. Arlidge - In de maneschijn
Re: # M.J. Arlidge - In de maneschijn
Volgens mij heb je de serie nu compleet. Leuk hoor, dankjewel!
Ben benieuwd of er hierna nog meer verhalen verschijnen rond Helen Grace.
Dettie
Ben benieuwd of er hierna nog meer verhalen verschijnen rond Helen Grace.
Dettie
Dat weet ik niet. Hij heeft wel nog een ander boek geschreven, dat niet over Helen Grace gaat, maar ik heb geen idee of de serie rond Helen Grace nog verder gaat. Enerzijds hoop ik van wel, maar aan de andere kant vraag ik me af de auteur er eigenlijk niet al alles uit heeft gehaald, wat er in zit. Zoals ik schreef had ik na afloop van het boek toch een beetje een onbevredigd gevoel.
Ik heb even op de site van de uitgever gekeken in de brochure en er staat niet bij dat dit het laatste deel is. Dat zouden ze anders vast wel gemeld hebben.
Dettie
Dettie
We zien het wel. Als er een nieuw boek uitkomt, duurt het toch nog wel even voor de bibliotheek het heeft.
Nu ben ik bezig met de derde thriller van Peter van Beek. Bespreking zal wel volgen. Dan ben ik weer even uitbesproken, want de laatste thriller die ik heb, is hier al besproken. En ik denk niet dat ik de autobiografie van Simeon ten Holt ga bespreken.
Als er nu een biografie van Wim Mertens zou verschijnen, ja dan is het iets anders.
Nu ben ik bezig met de derde thriller van Peter van Beek. Bespreking zal wel volgen. Dan ben ik weer even uitbesproken, want de laatste thriller die ik heb, is hier al besproken. En ik denk niet dat ik de autobiografie van Simeon ten Holt ga bespreken.
Als er nu een biografie van Wim Mertens zou verschijnen, ja dan is het iets anders.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”