Simon Beckett - Het sanatorium
Dit is het derde boek over de Britse arts en forensisch antropoloog David Hunter en het is bepaald geen boek voor mensen met een zwakke maag. Er worden geen moorden in beschreven, maar de gevonden slachtoffers zien er niet al te smakelijk uit.
lees verder http://thrillers-leestafel.info/simon-beckett
Simon Beckett - Het sanatorium
Re: Simon Beckett - Het sanatorium
brr, ik sla al stukken van je recensie over.
Dit boek wil ik absoluut niet lezen, mij te gruwelijk.
Dettie

Dit boek wil ik absoluut niet lezen, mij te gruwelijk.
Dettie
Ik hou daar wel van. Ik lees juist seks- en liefdesscenes vaak diagonaal.
Ja daar ben ik ook niet kapot van Renate maar over gruwelijkheden lees ik echt liever niet, zie gelijk alles voor me.
Maar ja, ieder zijn meug.
Dettie
Maar ja, ieder zijn meug.
Dettie
Zoals ik al schreef, de moorden worden niet in detail besproken, eigenlijk komt de daad helemaal niet ter sprake. Het gruwelijke zit meer in het ontbindingsproces dat heeft plaatsgevonden voor het slachtoffer wordt gevonden.
Het klinkt heftig maar ook heerlijk spannend!
ja precies en dat proces vind ik al moeilijk genoeg om te lezen. Dat hoef ik niet te weten. Het is al erg genoeg dat diegene in zo'n staat gevonden wordt en er niet meer is.
Dettie
Dettie
Het is ook heerlijk spannend. Het kostte me echt moeite om het boek weg te leggen.
Bij het einde wordt het echt gruwelijk.
Bij het einde wordt het echt gruwelijk.
En momenteel ben ik bezig in het vijfde boek over David Hunter. Het is weer heerlijk spannend, al zit er misschien voor sommigen wat te veel privéleven in. Het kost me weer moeite om het boek weg te leggen, iets waar de katten waar ik voor zorg van zouden kunnen profiteren, als ze tenminste bij me zouden komen.
Jullie kunnen er altijd zo lekker smakelijk en enthousiast over vertellen, zou bijna aan de thrilles gaan... 
Dettie

Dettie
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”