Deze eerste thriller van kinderboekenschrijfster Marion van de Coolwijk smaakt absoluut naar meer!
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/marion-van-de-coolwijk
Marion van de Coolwijk - Mangelvrouw
Re: Marion van de Coolwijk - Mangelvrouw
Je meent het. Ook zij is gevallen..voor het grote geld wilde ik zeggen, maar dat zal wel niet.
Ik weet niet waarom ze het doen maar op de een of andere manier zijn thrillers van kinderboekenschrijvers helemaal zo verkeerd nog niet!
Ik heb er anders al enkele geprobeerd waarvan ik aan een enkel boek genoeg heb.
Dat heb ik gelukkig niet.
Kinderboeken schrijven kan ze zeker. En dit klinkt wel als een apart verhaal. In het begin dacht ik het gaat dezelfde kant op als zoveel boeken, verveelde verwende vrouw, rijke man, dat is al zo vaak geschreven maar dan ook een vrouwenliefde erin gooien, dat is gedurfd voor een eerste thriller.
Dettie
Dettie
Hoewel het verhaal zich toch een beetje laat raden (maar ja, ik lees dan ook thrillers bij de vleet), heeft ze het echt goed aangepakt. Daarnaast leest het heel soepel weg. Het is echt een geslaagde eerste thriller. Er zitten leuke verhaalwendingen in en het is bijzonder dat de personages zo irritant zijn. Ik vind het in ieder geval absoluut niet zielig voor Bette dat haar man zo bazig is. Ze kan immers bij hem weg gaan maar dat wil ze niet vanwege zijn geld. Tja...
Tjee wat ben je hard
Het lijkt me best moeilijk om over te stappen op zo'n totaal ander genre, maar ook een enorme uitdaging, het moet toch maar aanslaan en zo te lezen is het bij jou in ieder geval aangeslagen. Leuk!
Dettie

Het lijkt me best moeilijk om over te stappen op zo'n totaal ander genre, maar ook een enorme uitdaging, het moet toch maar aanslaan en zo te lezen is het bij jou in ieder geval aangeslagen. Leuk!
Dettie
Ja, bikkelhard. 
Het is niet de beste thriller die ik ooit gelezen heb maar ik vind dat ze heel aardig met de populaire Nederlandse thrillerschrijfsters mee kan komen. Het lijkt ook mij vreselijk moeilijk om van een kinderboek naar een thriller om te schakelen. Knap dat ze het aangedurfd heeft en leuk dat het zo goed is gelukt.

Het is niet de beste thriller die ik ooit gelezen heb maar ik vind dat ze heel aardig met de populaire Nederlandse thrillerschrijfsters mee kan komen. Het lijkt ook mij vreselijk moeilijk om van een kinderboek naar een thriller om te schakelen. Knap dat ze het aangedurfd heeft en leuk dat het zo goed is gelukt.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”