Wat een leuke schrijfstijl heeft deze auteur! Ik heb dit boek met veel plezier gelezen.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/rob-scherjon
Twee levens - Rob Scherjon
Re: Twee levens - Rob Scherjon
Hm, ik ben geen Baantjerfan. Deze ook maar niet dan..
Ik moet een beetje aan Father Brown denken, ook zulke gemoedelijke verhaaltjes, hoewel... die vrouwenhand... brrr 
Maar je hebt verhalen die niet gruwelijk verteld worden en ik denk dat dit boek zo'n verhaal heeft. Het klinkt als een lekker tussendoorboek.
Dettie

Maar je hebt verhalen die niet gruwelijk verteld worden en ik denk dat dit boek zo'n verhaal heeft. Het klinkt als een lekker tussendoorboek.
Dettie
Sorry voor mijn late reactie, ik krijg weer eens geen mailtjes over forumberichten.
Dit boek is echt heel leuk. Het is het soort humor van iemand die misschien helemaal niet doorheeft hoe grappig hij is. Het is inderdaad een lekker tussendoorboek.
Dit boek is echt heel leuk. Het is het soort humor van iemand die misschien helemaal niet doorheeft hoe grappig hij is. Het is inderdaad een lekker tussendoorboek.
Lijkt me een aardig tussendoortje. Niet te dik, dus ook iets voor m'n vader en zo kan ik de 100 boeken in een jaar halen.
Wat ben je streng voor jezelf, Renate. Maar dit boek heb je inderdaad snel uit.
Was een grapje hoor. Overigens, aan die 100 boeken zal ik wel komen. In de vakantie heb ruim 8 boeken gelezen, waaronder 2 in het Duits.
Goed bezig!
Tja, op een schip kun je niet veel anders doen, dan lezen.
Overigens was het een geweldige vakantie hoor, dus zie het niet negatief.
Overigens was het een geweldige vakantie hoor, dus zie het niet negatief.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”