Zoals we van de Koningin gewend zijn: een heerlijk misdaadverhaal.
Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/elizabeth-george
-
Elizabeth George - Dag des oordeels
Re: Elizabeth George - Dag des oordeels
Vind je dit stel wel leuk Marjo? Havers en Lingley? Omdat hier ook wel een beetje hun privéleven bij komt kijken.
Ik vind de verhalen rond hun erg leuk (Ik ken ze van tv) en zie al helemaal voor me hoe Havers Lingley weet te overtuigen dat ze de zaak tóch mag doen.
Dettie
Ik vind de verhalen rond hun erg leuk (Ik ken ze van tv) en zie al helemaal voor me hoe Havers Lingley weet te overtuigen dat ze de zaak tóch mag doen.
Dettie
Lynley hoeft niet overtuigd te worden in dit geval. Hij kaart zelf aan bij zijn meerdere dat Havers haar werk niet naar behoren kan doen als ze zo gebonden is aan regels.
Ik ken de eerste tv-series, maar die halen het niet bij de boeken vind ik. En of ik dit stel leuk vind? Ook hun privéleven hoef ik niet te kennen, tenzij het van belang is voor de zaak. Soms is dat zo, zijn ze er zelf bij betrokken. In dit boek valt het wel mee.
Het is zeker niet zo dat ik wil weten hoe het met hen zelf verder gaat.
Ik ken de eerste tv-series, maar die halen het niet bij de boeken vind ik. En of ik dit stel leuk vind? Ook hun privéleven hoef ik niet te kennen, tenzij het van belang is voor de zaak. Soms is dat zo, zijn ze er zelf bij betrokken. In dit boek valt het wel mee.
Het is zeker niet zo dat ik wil weten hoe het met hen zelf verder gaat.
O dan had ik het verkeerd gelezen.
Ja ik denk dat ik het wel leuk zou vinden, beetje privé-leven erbij maar zeker weten doe ik het niet omdat ik geen thrillers lees.
Wie weet denk ik, schiet nou maar op met je privé-sores, ik wil weten hoe het zit!
Dettie
Ja ik denk dat ik het wel leuk zou vinden, beetje privé-leven erbij maar zeker weten doe ik het niet omdat ik geen thrillers lees.
Wie weet denk ik, schiet nou maar op met je privé-sores, ik wil weten hoe het zit!

Dettie
Ha ha, dat denk ik dus!
En Lynley kan je best lezen hoor, het zijn geen thrillers. Er is wel een misdaad gepleegd, maar er worden zeker geen gruwelijke toestanden beschreven. En die honderden pagina's zijn nodig voor de minutieuze ontrafeling, niet voor pikante of akelige details.
En Lynley kan je best lezen hoor, het zijn geen thrillers. Er is wel een misdaad gepleegd, maar er worden zeker geen gruwelijke toestanden beschreven. En die honderden pagina's zijn nodig voor de minutieuze ontrafeling, niet voor pikante of akelige details.
Ik geloof je gelijk dat het goed te lezen is, de serie op tv is ook niet gruwelijk, eerder gemoedelijk. Inderdaad geen vreselijke details en dergelijke.
Dat is wel erg prettig.
Misschien ooit...
Dettie
Dat is wel erg prettig.
Misschien ooit...

Dettie
Ik heb nu het boek dat zich voor dit deel afspeelt in huis. Het is wel een pil van 724 pagina's, maar na het lezen van een aardige hoeveelheid jeugdboeken kan dit er wel weer bij. Verder heb ik maar een aantal dunne boekjes in huis gehaald,
Leuk Renate! Het zijn fijne verhalen van Elizabeth George.
Dettie
Dettie
Het zijn ook fijne verhalen. Alle voorgaande boeken heb ik al gelezen, maar dit vond ik wel erg dik worden. Maar goed, na het lezen van 1 jeugdboek per dag, sinds de kerst, mag er ook wel weer eens iets dikkers komen. Maar nu moet ik eerst weer een bespreekboek lezen, dat vandaag in de brievenbus lag.
Ik ben in het boek van Elisabeth George bezig en onze immer kritische Renate heeft weer een foutje ontdekt. Er is namelijk sprake van tegenpolen die elkaar aantrekken en tegenpolen, die elkaar, zoals magneten, afstoten. Maar juist bij magneten trekken tegenpolen elkaar aan.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”