M R Carey - Het meisje met alle gaven
M R Carey - Het meisje met alle gaven
Huiveringwekkende thriller...ik heb al heel wat gelezen, maar deze..
http://www.thrillers-leestafel.info/m-r-carey/
http://www.thrillers-leestafel.info/m-r-carey/
Laatst gewijzigd door Marjo op 07 Mei 2015, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: #M R Carey - Het meisje met alle gaven
Oei, deze gaat razendsnel op mijn lijstje!
Nou Marjo, je hebt geen woord teveel gezegd (geschreven). Wat een bloedstollende thriller! De komende tijd raak ik vast in paniek als ik paardenbloempluisjes door de lucht zie vliegen 
Het verhaal is naast enorm spannend ook goed onderbouwd. Op een gegeven moment dacht ik dat het "slechts" een griezelverhaal was maar toen kwam er een mooie diepgang in het verhaal. Het geeft stof tot nadenken en de liefde die Melanie voor haar juf voelt is meer dan ontroerend. Ik heb echt enorm genoten!

Het verhaal is naast enorm spannend ook goed onderbouwd. Op een gegeven moment dacht ik dat het "slechts" een griezelverhaal was maar toen kwam er een mooie diepgang in het verhaal. Het geeft stof tot nadenken en de liefde die Melanie voor haar juf voelt is meer dan ontroerend. Ik heb echt enorm genoten!
Gelukkig! Maar ik verwachtte dat eigenlijk wel. Ik begin je te kennen..
Ja, volgens mij ken je me behoorlijk goed onderhand!
Re: M R Carey -Het meisje met alle gaven
amai wat een verhaal. Adembenemend. 'k heb bijna in 1 ruk uitgelezen. Spannend tot de laatste bladzijde.
Re: M R Carey -Het meisje met alle gaven
Wat een boek hè, Inge! Fijn dat jij ook genoten hebt.
Re: M R Carey - Het meisje met alle gaven
Ik ben normaal niet zo'n SF fan. Ik ga niet vlug een science fictionboek meebrengen van de bib. Niet omdat SF slecht is maar je hebt heel veel uitersten soms té om nog geloofwaardig te zijn. Dit begint niet als SF. Je weet dat er iets aan de hand is, zeker als je merkt wat hun lunch is maar dan zit je al zo ver in het verhaal dat zelfs dat je niet kan stoppen
En zo hoort een goede thriller te zijn toch?
Het griezelige aan het verhaal vind ik de geloofwaardigheid. Ik wil hier niet te veel verklappen voor mensen die het boek nog willen lezen maar wat de mensen is overkomen, zou natuurlijk best eens kunnen gebeuren. Denk maar aan de ebola-epidemie. Wat als er een ziekte uitbreekt die de hersenen aantast? Natuurlijk is het fantasie maar het is allemaal heel realistisch een aannemelijk geschreven. Dat maakt het zo eng.
Sorry voor de late reactie. Ik krijg geen meldingen meer van reacties en kom niet dagelijks kijken op het forum.
Dat was ook wat me ergens in het achterhoofd bezig hield. De realiteit... Het zou inderdaad zomaar kunnen zijn.
Dat was ook wat me ergens in het achterhoofd bezig hield. De realiteit... Het zou inderdaad zomaar kunnen zijn.
Heb je zelf de reacties uitgezet of krijg je zomaar geen meldingen meer?
Het is alweer een paar maanden geleden dat ik dit boek gelezen heb maar ik merk dat het verhaal heel goed bijblijft. Brr, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt.
Het is alweer een paar maanden geleden dat ik dit boek gelezen heb maar ik merk dat het verhaal heel goed bijblijft. Brr, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt.
Ik krijg helemaal nergens nog meldingen van. Vroeger kreeg ik die als ik ergens op een topic gereageerd had. Ik heb al zitten kijken bij de instellingen en volgens mij staat er nog dat ik meldingen wil. Alleen komen ze niet door
Ik kom dus gewoon zo nu en dan even langs en kijk dan waar er eventueel iets gereageerd is 

Misschien helpt het om de meldingen uit en dan weer aan te zetten.
Weet jij waar het aan kan liggen Dettie?
Weet jij waar het aan kan liggen Dettie?
Nu komt er blijkbaar een melding bovenaan dit forum 

Ik krijg zelf ook geen meldingen meer en nu met de update is alles weer anders.
Het lijkt er inderdaad op dat de meldingen bovenaan het forum komen te staan. Even afwachten maar hoe het verder gaat, misschien is de update nog niet helemaal klaar.
Dettie
Het lijkt er inderdaad op dat de meldingen bovenaan het forum komen te staan. Even afwachten maar hoe het verder gaat, misschien is de update nog niet helemaal klaar.
Dettie
Ik zie nu dat onder het tekstvakje (moet je niet de snelle reactieknop gebruiken maar de 'plaats een reactie' knop) dit staat:
BBCode uitschakelen
Smilies uitschakelen
Verwerk URLs niet automatisch
Onderschrift toevoegen (onderschriften kunnen gewijzigd worden via het gebruikerspaneel)
Informeer me wanneer een reactie is geplaatst
Onderwerp sluiten
Bericht sluiten [Voorkom wijzigen]
Het vakje voor informeer me enz.. staat aangevinkt. Misschien dat het nu wel goed gaat. I hope so want ik vind het ook erg lastig dat er geen meldingen meer zijn.
BBCode uitschakelen
Smilies uitschakelen
Verwerk URLs niet automatisch
Onderschrift toevoegen (onderschriften kunnen gewijzigd worden via het gebruikerspaneel)
Informeer me wanneer een reactie is geplaatst
Onderwerp sluiten
Bericht sluiten [Voorkom wijzigen]
Het vakje voor informeer me enz.. staat aangevinkt. Misschien dat het nu wel goed gaat. I hope so want ik vind het ook erg lastig dat er geen meldingen meer zijn.
Ha, Ik zie dat dat al aangevinkt staat... dus daar ook geen meldingen. Maar geen problemo hoor voor mij
ik kom zo nu en dan langs en kijk dan wel als er reacties zijn 

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”