Een beetje een lange recensie maar soms lukt het echt niet om minder woorden te gebruiken. Over dit boek valt veel te vertellen!
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/carina-van-leeuwen
Carina van Leeuwen - Koud spoor
# Carina van Leeuwen - Koud spoor
Het leest lekker vlot, en er staan interessante weetjes in, maar toch is het voor mij niet echt een must om het volgende deel te lezen..
http://www.thrillers-leestafel.info/carina-van-leeuwen
http://www.thrillers-leestafel.info/carina-van-leeuwen
Re: Carina van Leeuwen - Koud spoor
Ik vind dit boek erg goed en dat er genoeg overblijft voor een volgend boek is prima. Staat het jou tegen dat er veel over het privéleven van de hoofdpersoon wordt onthuld. Leidt dat je af? Ik hou ervan maar jij meestal niet.
Annemarie
Annemarie
Ook hier had ik het gemist dat Annemarie het al gelezen had.
Het privégedeelte, nee, dat weet je, dat hoeft voor mij niet, maar daar lees ik dan wel overheen. De rest vind ik niet echt spannend, het boeit mij eigenlijk alleen maar vanwege de informatie over de forensische achtergrond. Het kabbelt te veel. De kernzaak komt niet goed uit de verf, vind ik. En eerlijk gezegd vind ik de ontknoping daarvan maar saai.
Het privégedeelte, nee, dat weet je, dat hoeft voor mij niet, maar daar lees ik dan wel overheen. De rest vind ik niet echt spannend, het boeit mij eigenlijk alleen maar vanwege de informatie over de forensische achtergrond. Het kabbelt te veel. De kernzaak komt niet goed uit de verf, vind ik. En eerlijk gezegd vind ik de ontknoping daarvan maar saai.
Ik hoop dit boek in de bibliotheek te vinden. Men heeft het, maar alle exemplaren zijn uitgeleend. Het tweede deel van de serie heeft men ook, maar ook hiervan zijn de meeste exemplaren uitgeleend. Kortom ik moet geduld hebben.
Ik ben in het eerste deel van de serie bezig en ik moet zeggen dat het wel bevalt. Ik vind het ook leuk dat de hoofdpersoon op vrouwen valt, zonder dat daar echt overdreven over wordt gedaan. Het is gewoon zo en daarmee uit. Dat beviel me ook zo in de boeken van Anne Holt.
Wil je meer van deze schrijfster lezen, Renate?
Zeer beslist.
En de daad bij het woord gevoegd, want nu ben ik bezig in dit boek, dat ik maar moeilijk weg kan leggen. Drie puzzels in een boek. Ik zit echt te smullen. En bij dit boek kun je echt wel spreken van een paar gruwelijke vondsten. Het liefst zou ik het boek achter elkaar uit lezen. Ik vrees dat ik bijna niet kan wachten tot de bibliotheek het derde boek heeft.
Maar goed, ik wacht ook nog op het derde boek van de Noordzee boeken van Isa Maron.
Maar goed, ik wacht ook nog op het derde boek van de Noordzee boeken van Isa Maron.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”