Åke Edwardson - Maroni Park

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Annemarie » 19 Jan 2015, 17:24

Åke Edwardson op zijn best! Een prachtige thriller vol diepgang, vaart en melancholie.

Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/ake-edwardson/

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Dettie » 19 Jan 2015, 19:02

Je maakt me afgrijselijk nieuwsgierig. Ik zit in mijn hoofd al te denken welk woord het zal worden en die letters hebben vast
te maken met elkaar en de namen van de vermoorde mensen. Ze weten vast op het eind wie de volgende zal worden en dan volgt de race tegen de klok... kunnen ze diegene nog redden...

Of zit ik er helemaal naast? Misschien kijk ik wel teveel thrillers haha.

Dettie

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Annemarie » 19 Jan 2015, 19:18

De letters hebben zeker met elkaar te maken en vormen een aanwijzing. Misschien een naam, misschien iets anders. Je denkt aardig in de goede richting Dettie! Het verhaal is ontzettend goed uitgewerkt en zonder allerlei opsmuk. Het is zoals het is en dat maakt het zo indringend.

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Renate » 19 Jan 2015, 20:30

Nee hè, niet weer een boek voor m'n lijstje.

Overigens vind ik het jammer dat sommige schrijvers eigenlijk nauwelijks nog iets van zich laten horen. Maar ik hecht me vaak erg aan de hoofdpersonen van boeken.

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Annemarie » 20 Jan 2015, 13:38

Na tien delen was deze serie eigenlijk gestopt maar ineens was er toch een deel elf en nu dus ook een twaalfde deel. Ik ben er enorm blij mee!

Willeke
Berichten: 1002
Lid geworden op: 24 Apr 2014, 12:12

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Willeke » 12 Jul 2016, 16:42

Je weet het niet, of eigenlijk weet je het na de laatste jaren wel... jij bent mij thriller-adviseur in vakantietijden, ik verlaat me rond de zomer al jaren op jouw recensies en ga me mede dankzij jou deze vakantie in de avonturen van Erik de Winter storten.

Je hoort nog wel hoe het beviel :)

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Annemarie » 13 Jul 2016, 09:06

Wat leuk dat je deze reeks gaat volgen. Het zijn zulke mooie boeken. Ik wens je een fijne vakantietijd en heel veel leesplezier toe!

Willeke
Berichten: 1002
Lid geworden op: 24 Apr 2014, 12:12

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Willeke » 13 Jul 2016, 09:17

Dank je wel, het duurt nog heel even, dat geeft mij mooi de tijd om op marktplaats de boel bij elkaar te zoeken, ik ben al een heel eind.

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Åke Edwardson - Maroni Park

Berichtdoor Renate » 05 Aug 2021, 15:43

En ik heb dit boek nu net uit de bibliotheek gehaald. Het elfde deel blijk ik toch gelezen te hebben, als ik op m'n lijstje af ga. Dan lijkt het er op dat ik nog een gemist heb. Ik blijk er nog 2, of 3 gemist te hebben. Een boek staat niet op m'n lijstje, maar het kan zijn dat ik dat desondanks al gelezen heb voor ik aan m'n lijstje begon. De eerste 3 boeken staan niet op m'n lijstje en van het eerste boek weet ik zeker dat ik het gelezen heb. Van de andere 2 ben ik minder zeker.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten