Mo Hayder - Wolf
Re: Mo Hayder - Wolf
Je maakt me telkens echt nieuwsgierig naar deze auteur. Ik neem me bij deze plechtig voor eens wat van haar te gaan lezen.
Ja, ik geniet er van...zelfs al lopen de rillingen soms over je rug. Of misschien wel dankzij, ha ..
En ik neem me bij deze plechtig voor niets van haar te gaan lezen.
De boeken van Mo Hayer lijken me enger dan eng.
Je weet het wel steeds spannend te brengen Marjo maar toch nee, dank u.
Dettie
die wel benieuwd is wat die hond duidelijk kan maken aan Jack Caffery

De boeken van Mo Hayer lijken me enger dan eng.
Je weet het wel steeds spannend te brengen Marjo maar toch nee, dank u.
Dettie
die wel benieuwd is wat die hond duidelijk kan maken aan Jack Caffery
Een nieuwe Mo Hayder?
Hoera, weer iets om naar uit te kijken.
Van Tokio kan ik me nog herinneren dat er stukken in voorkwamen die in China speelden, waar de Japanners zich zeer onaangenaam hebben gedragen. Die zaken waren op ware gebeurtenissen gebaseerd.
Hoera, weer iets om naar uit te kijken.
Van Tokio kan ik me nog herinneren dat er stukken in voorkwamen die in China speelden, waar de Japanners zich zeer onaangenaam hebben gedragen. Die zaken waren op ware gebeurtenissen gebaseerd.
Enger dan eng en rillingen die over de rug lopen: mijn soort boek! Hoe griezeliger hoe beter terwijl ik vreemd genoeg best een watje ben.
Deze is heel anders dan Tokio, minder indringend vond ik, maar dat kan ook aan mij liggen, want als je stil staat bij wat ze vertelt, dan is het toch gruwelijk genoeg.
En ja, dat hondje is erg slim Dettie!! Zoals alle honden, zelfs die luie die naast me ligt.
En ja, dat hondje is erg slim Dettie!! Zoals alle honden, zelfs die luie die naast me ligt.
-
Ik heb Rot nog steeds van haar in de kast staan. Die moet komend jaar maar eens gelezen worden; past mooi in mijn Leesuitdaging 2015.
Ik heb de meeste boeken van haar wel gelezen.
En ik heb deze nu eindelijk uit de bibliotheek gehaald, samen met een andere thriller, een true crime verhaal, een boek met wandelingen door Rotterdam (speciaal voor m'n vader) en helaas een boek over muziek dat ik nog geen 2 maanden geleden ook uit de bibliotheek heb gehaald. Nou ja, in ieder geval moet het nu lukken om de boeken die ik heb in 3 weken uit te krijgen. Ik ben namelijk bang dat ik een boek niet zal kunnen verlengen.
Ik schiet al flink in dit boek op. Het is inderdaad razend spannend en ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen en wat er nu eigenlijk aan de hand is met de vondst die de gijzelnemers zoveel angst aanjaagt dat ze hun actie zo snel mogelijk af willen breken.
Ik weet inmiddels weer wat meer, maar nog niet hoe het allemaal af gaat lopen.
Het indringende van Tokyo zat volgens mij in het feit dat de Japanners in de Tweede Wereldoorlog werkelijk de dingen hebben gedaan die in het boek worden beschreven.
Het indringende van Tokyo zat volgens mij in het feit dat de Japanners in de Tweede Wereldoorlog werkelijk de dingen hebben gedaan die in het boek worden beschreven.
Ik word bijna nieuwsgierig naar het boek Renate! 
Dettie

Dettie
Ik heb het boek uit en er kwamen nog wel wat verrassingen.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”