Deze weergaloze thriller bezorgt je gegarandeerd kippenvel. Brr, wat eng! Het maakt deel uit van een reeks maar is ook prima los te lezen.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/lars-kepler
Lars Kepler - Stalker
Re: Lars Kepler - Stalker
Ik weet het niet hoor, eigenlijk ben ik helemaal geen Kepler-fan.
Wat bevalt je niet aan hun boeken dan?
Tja, dit heb ik genoteerd bij 'Slaap':
'Tot het moment dat de vrouw die met verlof is gevonden wordt is het spannend, daarna voel je het aankomen, en boeit het stukken minder.
De stijl is niet prettig: kortaf en in de tegenwoordige tijd. En veel te veel geneuzel er om heen.'
Maar, soms komt een boek niet op het goede moment, dus wie weet probeer ik er nog wel eens eentje.
'Tot het moment dat de vrouw die met verlof is gevonden wordt is het spannend, daarna voel je het aankomen, en boeit het stukken minder.
De stijl is niet prettig: kortaf en in de tegenwoordige tijd. En veel te veel geneuzel er om heen.'
Maar, soms komt een boek niet op het goede moment, dus wie weet probeer ik er nog wel eens eentje.
En de bibliotheek schijnt het al te hebben. Nu nog wachten tot het een keer thuis is.
Marjo schreef:Tja, dit heb ik genoteerd bij 'Slaap':
Tja, het is Scandinavisch en het is een reeks. Dat zijn toch twee dingen die jou niet zo trekken. Maar wie weet moet je Lars Kepler toch nog maar een tweede kans geven!
Renate schreef:En de bibliotheek schijnt het al te hebben. Nu nog wachten tot het een keer thuis is.
Leuk Renate. Dit boek gaat je zeker bevallen!
Ik heb het nu. De voorgaande 4 boeken heb ik al eerder gelezen, maar dat is al weer een tijd geleden.
Ik heb het uit. Het was weer spannend en ik kijk al uit naar het volgende boek. Ik heb overigens niet de behoefte om overal het licht aan te laten.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”