Na het lezen van Springvloed heb ik echt uitgekeken naar dit volgende deel. Mijn geduld is beloond met een uitstekende thriller.
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/cil ... boerjlind/
Cilla & Rolf Börjlind - De derde stem
Re: Cilla & Rolf Börjlind - De derde stem
Even wachten? Weet je al of er meer komt?
Daar ga ik gewoon van uit! Er zitten ook wel kleine beloftes in het verhaal verborgen. Mogelijke nieuwe ontwikkelingen.
Ik ben er inmiddels in begonnen. Het eerste deel heb ik ook gelezen, maar dat is al weer een tijd geleden en ik kan me er niets meer van herinneren. Als ik het weer zou lezen, zou alles wel weer bekend voorkomen, maar op dit moment heb ik geen zin om het te herlezen. Er zijn zoveel boeken te lezen en met de hoeveelheid thrillers die ik lees en gelezen heb, raken de dingen wel eens zoek.
Veel leesplezier Renate!
Dat zal beslist lukken.
En ik heb het uit. Nu hopen dat ik snel het volgende boek in de bibliotheek vind. Ik ben benieuwd waarvan Tom de tatoeage van Luna kent.
Een heel spannend boek, met verrassende plotwendingen. En als een soort subplot de verwikkelingen rond een bedrijf dat profiteert van de privatiseringen van de zorg.
Een heel spannend boek, met verrassende plotwendingen. En als een soort subplot de verwikkelingen rond een bedrijf dat profiteert van de privatiseringen van de zorg.
Snel naar het volgende boek Renate want die is ook heel goed!
Helaas zijn alle exemplaren van het volgende boek uitgeleend. Maar goed, misschien is er een terug als ik weer naar de bibliotheek moet..
Geduld is een schone zaak. 

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”