Evanovich Janet: Tien met stip

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Inge

Evanovich Janet: Tien met stip

Berichtdoor Inge » 06 Aug 2011, 19:24

Na heel eind geen boek meer gelezen te hebben weer een Stephanie Plum-boek gelezen.
Had als nieuwjaarscadeau een bon gekregen van mijn zus en die moest voor eind augustus ingewisseld worden. In de boekvoordeelwinkel een beetje staan snuisteren, er was niet echt iets waar mijn hoofd naar stond en plots, achter een aantal andere boeken stond het te blinken: "Tien met stip"...
Ik blijf de boeken over premiejaagster Stephanie Plum gewoon schitterend vinden. Het is echt ontspannend lezen en je wordt er gewoon vrolijk van.
Dit keer komt Stephanie Plum weer maar eens per toeval, ongewild,... in de problemen. Hoe dat mens zich in alle onschuld altijd in de problemen weet te werken is te hilarisch voor woorden. Ze probeert zich ver van problemen te houden maar komt er altijd weer midden in terecht.
Deze keer gaat ze samen met haar collega naar de supermarkt en ja hoor... net op dat moment wordt de supermarkt overvallen en wie ziet het gezicht van de dader??? Juist Stephanie. Blijkt de dader een bendelid te zijn en je kunt het al raden... weer komt ze er midden in terecht. Ze komt zelfs op het dodenlijstje van de huurmoordenaar van de bende...

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”