Als je een Goddard gaat lezen, dan weet je dat je uren in een hoekje kunt kruipen, en genieten...
Lees het verslag, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/robert-goddard/
Marjo
Robert Goddard: Dodelijk negatief
-
-
-
Ik ben het helemaal met je conclusie eens Marjo.
Volgens handelaren op boekenmarkten is de vraag naar boeken van Robert Goddard stijgende maar ze zijn nog ruimschoots te vinden.
Ik ben een echte Goddard fan, alleen heb ik hem pas later ontdekt dus ik heb nog niet alles van hem gelezen. In het Niets schijnt een mooi boek te zijn.
Persoonlijk vond ik De Catalaanse brief en Afscheid van Clouds Frome twee hele mooie boeken.
Binnenkort mag ik zijn nieuwste boek Een oude schuld recenseren.
In dit overzicht kun je al zijn boeken bekijken.

DIDI schreef:Ik heb al vaak van Goddard gehoord en ben wel benieuwd, want ik ken niets van zijn boeken.
Hebben jullie een aanrader waarmee ik kan beginnen?
Hoewel ik ook al heb gehoord, dat veel van zijn boeken nu nog moeilijk te vinden zijn?
Volgens handelaren op boekenmarkten is de vraag naar boeken van Robert Goddard stijgende maar ze zijn nog ruimschoots te vinden.
Ik ben een echte Goddard fan, alleen heb ik hem pas later ontdekt dus ik heb nog niet alles van hem gelezen. In het Niets schijnt een mooi boek te zijn.
Persoonlijk vond ik De Catalaanse brief en Afscheid van Clouds Frome twee hele mooie boeken.
Binnenkort mag ik zijn nieuwste boek Een oude schuld recenseren.

In dit overzicht kun je al zijn boeken bekijken.
Ja, ik ben al op zoek gegaan naar Robert Goddard.
Het zal niet lang duren of ik heb een boek in m'n bezit hoor
Als ik éénmaal iets wil kopen...
Want naar een Bib ga ik eerlijk gezegd niet
Boeken lezen is dubbel plezier voor mij: enerzijds het boek kopen en uitkiezen en dan in men bezit hebben en anderzijds het boek ook nog eens uitgelezen krijgen. ( ooit )
Het zal niet lang duren of ik heb een boek in m'n bezit hoor

Als ik éénmaal iets wil kopen...
Want naar een Bib ga ik eerlijk gezegd niet

Boeken lezen is dubbel plezier voor mij: enerzijds het boek kopen en uitkiezen en dan in men bezit hebben en anderzijds het boek ook nog eens uitgelezen krijgen. ( ooit )
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”