Neutrale stilte

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Margriet

Neutrale stilte

Berichtdoor Margriet » 26 Jan 2020, 18:32

Hoi allemaal,

Bedankt voor het toevoegen aan het forum! Ik heb zojuist Neutrale stilte in één ruk uitgelezen.

Het verhaal speelt zich af in de vooravond van de eerste wereldoorlog: een tijd van complotten, moord, spionage en verwikkelingen tussen Duitsland, Engeland en Rusland. In het boek maak je kennis met de slimme, eigenzinnige, egocentrische Belle de Fleurdelis, die als detective, vriendin en afstandelijke moeder betrokken is in deze verwikkelingen. Je volgt de soms hilarische en soms pijnlijke gedachtenkronkels van Belle en kunt iets leren over vriendschap, familiebanden uit begin twintigste eeuw, detective werk en verwikkelingen in de geschiedenis.

Neutrale stilte is een prachtig, bloedstollend en verrassend verhaal, geschreven door Gert van Veen. Prachtig vanwege liefde en vriendschap, bloedstollend omdat er heftige dingen gebeuren met personages waar je van gaat houden en verrassend, omdat het door complotten en verwikkelingen steeds anders is dan het lijkt.

De afbeelding staat op https://salonvanweleer.nl/neutralestilte/index.html

Marjo

Re: Neutrale stilte

Berichtdoor Marjo » 26 Jan 2020, 19:09

Erg nieuw denk ik? De bieb heeft het niet. Lijkt me wel interessant. De feiten kloppen?

Margriet

Re: Neutrale stilte

Berichtdoor Margriet » 27 Jan 2020, 17:04

Het komt uit december 2019. Je kunt het bestellen via de website onder mijn review. De feiten kloppen.

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”