Misschien was het verhaal met iets minder verhaallijnen wat sterker geweest maar toch is het een goed kloppend geheel geworden.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/carina-van-leeuwen
Carina van Leeuwen - Nachtvlinder
Re: Carina van Leeuwen - Nachtvlinder
Ik ben er in bezig. Een tijd geleden heb ik de 2 andere boeken gelezen, een blijk ik ook besproken te hebben, maar ik was vergeten wie de boeken geschreven had. Toen ik vrijdag in de bibliotheek was, wilde ik het dus zoeken. Dat betekende dus m'n boekenlijstje raadplegen en kijken naar boeken waarvan de auteur een Nederlandse vrouw was. Toen vond ik de boeken dus vrij snel.
Ik schiet er al weer lekker in op. Gisteravond een tijd gelezen. Ook in bed een tijd gelezen en vanavond bij de verzorging van de katten zal ik ook wel weer een tijdje lezen. Gisteren bij de katten nog een oud boekje van Havank (oude politieromans over de Schaduw, een Franse politieman met een voorkeur voor gloeiende poken en hete strijkijzers om mensen te laten praten (iets dat me wel tegenstaat, ook gezien het feit dat martelen niet bijdraagt aan het vertellen van de waarheid, maar er alleen voor zorgt dat het slachtoffer vertelt wat hij denkt dat de persoon die martelt wil horen)), dat m'n vader in een oude hutkoffer had gevonden, uit gelezen.
Het is een spannend boek en ik hoop dat er meer van de schrijfster komt. De stukken privéleven maken het boek wat mij betreft extra aantrekkelijk.
Ik schiet er al weer lekker in op. Gisteravond een tijd gelezen. Ook in bed een tijd gelezen en vanavond bij de verzorging van de katten zal ik ook wel weer een tijdje lezen. Gisteren bij de katten nog een oud boekje van Havank (oude politieromans over de Schaduw, een Franse politieman met een voorkeur voor gloeiende poken en hete strijkijzers om mensen te laten praten (iets dat me wel tegenstaat, ook gezien het feit dat martelen niet bijdraagt aan het vertellen van de waarheid, maar er alleen voor zorgt dat het slachtoffer vertelt wat hij denkt dat de persoon die martelt wil horen)), dat m'n vader in een oude hutkoffer had gevonden, uit gelezen.
Het is een spannend boek en ik hoop dat er meer van de schrijfster komt. De stukken privéleven maken het boek wat mij betreft extra aantrekkelijk.
En ik heb het uit. Het lijkt er op dat dit het laatste boek uit de serie is, hoewel ik hoop dat ze nog meer boeken gaat schrijven.
Ja het ziet er inderdaad naar uit dat dit haar laatste boek is geweest in de serie.
Ik kon ook niets vinden.
Dettie
Ik kon ook niets vinden.
Dettie
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”