Het boek begint met een scene die zich afspeelt in Oostenrijk in 1978. Het lijkt meer iets uit een griezelverhaal, dan een thriller.
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/ilaria-tuti/
-
# Ilaria Tuti - Kind 39
Re: # Ilaria Tuti - Kind 39
Die Teresa en Massimo komen me zo bekend voor, maar de schrijfster dus helemaal niet. Ik denk dan ook dat het een toevallige overeenkomst van namen is. Is het een vervolg of is het verhaal afgerond?
Het is een afgerond verhaal en dit boek is het debuut van de schrijfster.
Dan kan ik die speurders dus helemaal niet kennen!
Nee, het zal misschien in de categorie vallen van mensen die toevallig dezelfde naam hebben.
Is er ook geen Scandinavische thriller-serie waarin de hoofdfiguur een hond heeft die Kollberg (naar een van de hoofdpersonen uit de boeken van Sjöwall en Wahlöö) heet?
Is er ook geen Scandinavische thriller-serie waarin de hoofdfiguur een hond heeft die Kollberg (naar een van de hoofdpersonen uit de boeken van Sjöwall en Wahlöö) heet?
Geen idee
Ik zou het moeten weten, want ik heb wel boeken van de schrijfster gelezen.
Boek: hoe een egeltje je leven kan veranderen - Auteur: Massimo Vacchetta Is het deze Massimo Marjo?
Dettie
Dettie
Nee, het was de combinatie met speurders. Maar misschien heb ik alleen maar een aankondiging of zoiets gelezen, want ik lees nauwelijks boeken van Italiaanse auteurs. En ik verwacht die namen niet bij een Nederlander...
Eerlijk gezegd is het ook door de bespreekboeken die ik krijg, dat ik meer Italiaanse auteurs lees. Vaak gaat m'n voorkeur uit naar Scandinavische auteurs, waarmee ik niets ten nadele van Italiaanse auteurs wil zeggen. De Scandinavische auteurs komen op de een of andere manier naar voren. Het is best mogelijk dat ik ook meer Italiaanse auteurs ga lezen, naar aanleiding van dit boek.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”