Jeroen Windmeijer - Het Pauluslabyrint

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Annemarie

Jeroen Windmeijer - Het Pauluslabyrint

Berichtdoor Annemarie » 15 Apr 2017, 19:41

Auteur Jeroen Windmeijer wordt door de uitgever "De Dan Brown van de Lage Landen" genoemd en dat is een behoorlijk accurate beschrijving. En wat een werk heeft deze man aan dit verhaal besteed!

Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/jeroen-windmeijer

Renate

Re: Jeroen Windmeijer - Het Pauluslabyrint

Berichtdoor Renate » 15 Apr 2017, 19:53

Niets voor mij dus. De titel deed me al aan Dan Brown denken, dus als de uitgever de schrijver er ook nog mee vergelijkt, dan haak ik al af.

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » 15 Apr 2017, 20:00

Ik hou wel van de boeken van Dan Brown maar ik denk dat jij deze beter zult vinden. Het verhaal is heel goed uitgewerkt en het is leuk dat het in Leiden afspeelt. Achterin het boek staat een wandelroute die je langs locaties uit het boek voert.

Renate

Berichtdoor Renate » 07 Aug 2018, 15:56

Ik heb net z'n meest recente boek ontvangen, hoewel ik daar niet om gevraagd had, dus ik ben benieuwd. Boeken met het woord 'complot' in de titel laat ik altijd staan in de bibliotheek en dat geldt al helemaal voor boeken die met Dan Brown vergeleken worden.
Maar ja, boeken kunnen altijd verrassen. Ik bedoel maar, ik kan me herinneren dat 'Een man genaamd Ove' ook vergeleken werd met 'De 100-jarige die uit het raam klom en verdween'. Het eerste boek vond ik geweldig en het tweede vond ik eerlijk gezegd vooral vergezocht.

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”